February 9, 2009

Winter Sampler - happy dancing!



Amint korábban mutattam, ezt a mintát Virginiától kaptam,
egy különleges csere folytán. Az ötlet kiváló, úgyhogy nem szeretném
megszakítani, ezért felajánlom további cserére.
Bárki, akinek van hasonló mintája (eredeti hozzávaló fonalakkal - maradék, ami még elég
a meghímzéséhez), és szeretné ezt, hagyjon egy kommentet, és kérem, írja meg
azt is, hogy mit is cserélne. Remélem, gazdára talál! Akár külföldön ;)

As I showed you early I got this pattern from Virginia, from France in a special
exchange, which is a super idea I think so I don't want to stop it.
If anybody is interested in please leave a comment and write me what patterns
(included with the original threads!) you have to change.
I hope it will find another person who want to stitch ;)
It is international, so if you live in other country it's okay!

Ha szeretné a leendő tulajdonos, a fonalakon kívül anyagot is cserélhetünk.
If you will be the next owner and you wanna change fabric too, I'm in!

Tudom, hogy még tél van, de annyira tavaszi hangulatom volt ma...
I know here is still winter but I had a springy feeling today...

Winter Sampler © Little House Needleworks
40ct Newcastle linen by Zweigart
Stitched 1 over 2 with Belle Soie as charted


I've put a fimo thread keeper into the kit.
You can keep it for yourself if you want ;)



Take care of yourself and keep stitching!
Thanks for your kind commets!


18 comments:

Olga said...

Congrats on this wonderful finish!
Have a great spring-y day!

Anonymous said...

Oh fine, you've already stitched it !! The herbal tea is half done ; I hope I can show it at the end of the week.
Hugs :o)

Timici said...

helyes kis minta, mi lesz belőle?
imádom a tulipánt, köszi hogy mutattál:o)

unikat said...

Hű, de fincsi kis színek!
Nagyon tetszenek!

Natasha-ND said...

Oh, soooo schnell! Ich weiß, Virginia hat Dir ihre Turbonadel geschenckt :o))). Ich habe eine von sie bekommen, es hilft, wirklich:o). Wunderschöner Sampler, bravo!

Smily-Света said...

Nagyon szép!

Jane said...

What beautiful work, Nina. I haven't seen this one stitched up before. Gorgeous photos too!

Abile said...

Csudaszép!! Gyönyörűek a fotóid is!! :o)

Anonymous said...

Well done, congrats!!!
HD-ing with you...

Nina said...

Joei, I'm sorry I don't know what does HD mean...
And welcome again in the bloggy workd!! I missed you!

Anonymous said...

I missed you too Nina!!!

HD means happy dance.

I meant Happy Dancing with you.

Thanks. Hope to be able to post soon. I'm still doing a lot of housework.

szisze said...

Nina erre a hímzésre régóta fájt a fogam, nézegettem is a mintát, de valahogy valami más mindig beelőzte...mit szeretnél cserébe? :))) Ami nekem eredeti, az jó pár VS, eredeti fonalakkal, meg még körbenézek a fiókomban!

baboo said...

de klassz fotók!! bár egy ilyen vidám képről nem is nehéz... és érdekes a kontraszt a téli kép és a tavaszi környezet, de határozottan tetszik! tisztára, mint a hangulatom: vágyom a tavaszra, de az időjárás nagyon nem szeretné siettetni a dolgot..:(

Nina said...

Szilvi, írtam mélt :)

Theresa said...

This is beautiful!!!! Congratulations on this finish!!!

Ayla said...

hú, szuper lett!

Anonymous said...

Virginia is a so good girl !!!
your LHN is prety ... fine to se it !

boci said...

Egyszer tarthatnal nekem egy halado kepszerkeszto tanfolyamot :)))

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online