Gyors és könnyű, felüdítő hímzés volt! Kár, hogy a felüdítő jelző az időjárásra nem illik,
iszonyú hőség van, nem bírom elviselni. Illetve nem jól... Na mindegy. Fotók!
This was a quick and refreshing stitching! Unfortunatelly it is not truth if I talking about the weather, here is terrible warmth and I can tolerate this hardly... Btw photos!




Roses Trémières 2009
32ct Belfast linen, Pearl Grey
Atalie threads as charted (Ortie, Olive, Il Pleut, Centaurée, Myrte, Cerise)
Az biztos, hogy napló nem lesz belőle (lásd eredeti borító kép), szerintem majd belepasszintom valami klassz keretbe. Majd.
I'm sure I won't finidh as a notebook cover (see the original cover), I think I'll frame it, later.
Take care and keep stitching! ;)

iszonyú hőség van, nem bírom elviselni. Illetve nem jól... Na mindegy. Fotók!
This was a quick and refreshing stitching! Unfortunatelly it is not truth if I talking about the weather, here is terrible warmth and I can tolerate this hardly... Btw photos!
Roses Trémières 2009
32ct Belfast linen, Pearl Grey
Atalie threads as charted (Ortie, Olive, Il Pleut, Centaurée, Myrte, Cerise)
Az biztos, hogy napló nem lesz belőle (lásd eredeti borító kép), szerintem majd belepasszintom valami klassz keretbe. Majd.
I'm sure I won't finidh as a notebook cover (see the original cover), I think I'll frame it, later.
Take care and keep stitching! ;)



40 comments:
Csodaszép! És hihetetlen gyors vagy! :)
Húúú, de gyorsan elkészültél vele. :o) Az időjárás nálunk is kezd hasonlítani az esőerdeihez! Nagyon nehéz elviselni! Persze ilyen szépségek nézegetésével sokkal könnyebb! :o)
Hallo Nina
Das ist wunderschön! Ich bin begeistert!
Gyönyörű lett! Kíváncsian várom a végeredményt! :)
ó, hát ez gyönyörű lett...szeretem ezeket a mintákat :)
OMG Nina what an unbelievable stitching work. Wonderful roses. I love them.
Nagyon szééééép!!!! :)
Just absolutely exquisite. I just love Atalie's designs and threads too. Love Patti xxx
Nina, it looks lovely! I like all the specialty stitches. I will have to try them someday!
Beautiful stitching! I love it!
Gyönyörű lett! Ragyogó a napsütésben a fotó is! Szinte érezni az illatát! :D
Gyönyörű!
Wow!!!! This is beautiful!!!!!
Köszönöm Lányok, olyan kedvesek vagytok!
Nincs nekem villámtűm, bár eléggé kopnak, kéne megint egy adag aranytű :))) Lehet, hogy az a titok, hogy ha elkopott, már cserélem is? :)
Thank you dear Ladies for your kind words!!
Very, very pretty piece Nina. I love all the different stitches in this and the colors are beautiful.
Nina, I love your stitching! Beautiful design.
Oh how wonderful is this!
In German, this flowers are called "Stockrosen" - and I love them
Love from
Hilda
This is lovely.
Great work!
It is BEATIFUL!!! :) I love it :)
Aztaleborultszivarvégit!
Szebb, mint az eredeti!
wow
its very very nice
Gyönyörűűűű!
Csodaszép lett, tudod, nekem is nagy szerelemhímzés... lesz, talán egyszer:)
It is BEAUTIFUL!!!
Csodacsini gyönyörűség!
They are wonderful!
GYÖNYÖRŰ! Egyszerűen az és kész!
óóóó csodálatos!
Nézz majd át hozzám!
Puszi
amazing work:) congrats Nina
Nagyon szép lett ismét ;)
It looks very nice! :)
I love the specialty stitches in this one. Gorgeous work, Nina!!
Oh Nina, so very lovely, extraordinary handwork as usual:)
tes roses trémières sont splendides Nina, j'ai les mêmes à la maison :o))))
very very nice
gros bisous d'Azalée xxx
Wow, it's a wonderful finish, Nina! I love all those nice neat stitches, and the roses are just perfect!
Me encanta y me asombra lo bien que lo haces. He ido de arriba hacia abajo y sin cerrar la boca, pero aquí la cierro para terminar volviendo a abrirla.
Chapooooo, eres un hacha con la aguja.
Felices vacaciones.
Mavi.
Wow , I love this !
Szia!Szuper ez a kép!Ezer éve nem jártam nálad!Nagyon szépeket csináltál szokás szerint!Gratulálok hozzájuk!A királynőd is gyönyörűséges, meg az ajándékod is ildibidinek!
Post a Comment