Ahogy mondtam, amilyen pici egy ilyen ollóőr, annyi meló is van vele...
Még csak az egyik van készen... Valahogy alábbhagyott a hímzős kedvem
ebben a nagy hőségben...
As I wrote early these fobs are tiny but I have a lot of work to making them.
Now I don't have so much mood to stitching in this hot weather...
Közelebbi képek... Closer pictures...
2007 Scissor fob Shepherd's Bush
40ct Newcastle linen "Silver" dyed by myself
TGA and WDW threads ( my conversation)
/Freedom, Cornhusk, Old Blue Paint, Huckleberry, Lucky/
Size: 4*4 cm

A másik alakulóban... The other is just a WIP...
2005 Scissor fob
Egyelőre nincs kedvem a hátsó felét meghímezni, sőt mást hímezni sincs kedvem.
Amilyen lelkes voltam 2 napja, most annyira nem vagyok az. Hm, van ilyen is :D
I don't have a mood temporarily stitch the backside - indeed I don't have
desire to embroider something else.
I was enthusiastic two days ago - I am not so much now yeah. Yes :D
Take care and keep stitching!

Még csak az egyik van készen... Valahogy alábbhagyott a hímzős kedvem
ebben a nagy hőségben...
As I wrote early these fobs are tiny but I have a lot of work to making them.
Now I don't have so much mood to stitching in this hot weather...
40ct Newcastle linen "Silver" dyed by myself
TGA and WDW threads ( my conversation)
/Freedom, Cornhusk, Old Blue Paint, Huckleberry, Lucky/
Size: 4*4 cm
A másik alakulóban... The other is just a WIP...
Egyelőre nincs kedvem a hátsó felét meghímezni, sőt mást hímezni sincs kedvem.
Amilyen lelkes voltam 2 napja, most annyira nem vagyok az. Hm, van ilyen is :D
I don't have a mood temporarily stitch the backside - indeed I don't have
desire to embroider something else.
I was enthusiastic two days ago - I am not so much now yeah. Yes :D
Take care and keep stitching!



24 comments:
Nagyon szépek!
S milyen aprókák lehetnek!
A fonalat a szélér te sodortad?
Mindjárt odaírom a méretét :)) Pici :)
Igen, én cordingoltam :D
nagyon édesek...de ennyi klassz ollód van? Irigyellek:)
Hol lehet venni ilyeneket?
Hi Nina,
I love your scissor fobs. I have done the 2007 one. I have not seen the 2005 one. I love it! Would you be willing to trade or sell your pattern? Have a great day!
Die sind beide wunderschön und passen perfekt zu den sehr schönen Scheren!
Liebe Grüße
ute
Beautiful stitching!!!
hugs
-missy-
Nagyon aranyos lett pedig... Ahogy ismerlek, úgyis hamar befejezed.
Oh Nina they are just exquisite. Love Patti xxx
szerintem, mire mi felocsudunk ennyi apró- szépség láttán, addigra pikk-pakk visszatér a hímző kedved :)
Nagyon szépek lettek !!
Nina, your fobs are just adorable. You are a fast stitcher and do such beautiful work.
Cari
Thank you Ladies!
Köszönöm szépen :)
Martimez: igazából ennyi van:
http://xszemkozt.blogspot.com/search/label/scissors%2Ffob
Interneten, leginkább Amerikából :)
Lovely stitching, hope you feel like stitching again soon. I wish we had some lovely weather here, all its doing is raining :-((
I really love your work Nina - the colours are gorgeous:0)
ton petit coussinet est merveilleux et si bien assorti à ta paire de ciseaux, mille bravos
bises d'Azalée xxx
Very very cute!!!! Love it!!!!!
Nina, these are absolutely exquisite!
Lovely stitching! I hope that you feel like stitching again soon...I always enjoy looking!
Nem baj, jön a lehűlés, és talán a kedved is vissza jön. Gyönyörűek ezek is (mint mindig), és baromira passzolnak az ollókhoz :)
Ninocska!
Itt a jó idő, akarom írni a barátibb idő! Annyira édesek, fejezd csak be, mi meg gyönyörködünk! (Én otthon a fonalaim felett is! Nagyon szépek lettek!) :))))
Nice and lovely:)
Nekem nagyon tetszik! Megéri az aprólékos bíbelődést!
The desire to stitch comes and goes with all of us at some time or another. I think the weather has a lot to do with it too. I could send you some of our cool weather from Australia if you like? I don't need it. :)
Your fob is gorgeous, and the one you're in the process of doing looks really cute.
elhiszem, hogy melós lehet, hiszen meseszép, de kárpótoljon érte ez! :)
jah, és az útmutatód alapján kipróbáltam az anyagsütést, ha van időd kukkantsd meg! és persze köszönet a receptért!! :D
beautiful stitching Nina, Here i can stitch to much, is to heat (38 ºC)..
Post a Comment