September 5, 2009

Autumn Song 2.


Annyira jó ezt a mintát hímezni, élvezem minden egyes öltését :) Éppen ezért nem is kapkodom el, pedig nagyon haladós... Remélem, Bogi is mutatja hamarosan, ő hol tart :)

I need to tell you how much I enjoy stitching this pattern, so I don't want to finish soon,
want to enjoy all stitches on it :)) I hope Bogi also will show her progress soon :)

Autumn Song Blackbird Designs
40ct Lambswool linen by Wichelt Imports Inc.
Threads choosen by me (TGA Dark Chocolate, Fragrant Cloves, Pumpkin Patch, WDW Havana,
Autumn Leaves,
Hazel-nut hand dyed by Bogi, Coral hand dyed by me, DMC 4128)

40ct = 8 öltés (crosses) / 1 cm!!

This is my hand dyed thread, 'Coral'


Take care and keep stitching!
Enjoy your weekend :)


28 comments:

Monika said...

csodaszép!!! Mint mindig minden hímzésed.:)

Barbi said...

Te is kezdesz szerelembe esni a minikkel! ;D

Cicurka said...

Először is fantasztikus a fejléced! Nagyon tetszik!
Másodsorban csodaszépek a hímzésed színei. Nem csoda a boldogságod!:*)
Szép napot!

Szentpyr said...

Jaj de jó kis bejegyzés, nagyon élveztem! És éppen ezen gondolkodtam az első kép láttán, hogy melyik szín melyik levél lehet, a Pumpkin Patch-ot rögtön kiszúrtam, mert nagy kedvencem (egyébként nagyon hasonlít a wdw Peach-re az is nagy favorit nálam;) ), aztán arra próbáltam rájönni, melyek a ti festett fonalaitok... nagyon szép mindkettő!

A tutod pedig szuper köszönet érte! Azóta is ezt a ragasztót használod? Bevált?

Nina said...

Köszönöm :)

Rita: igen, ezt a ragacsot használom, bár ahányszor megyek venni hobbiboltba, annyiszor más flakonban van, de mindig 'Hobby ragasztó' a neve. Univerzális, fehér, száradás után színtelen, erős. Nem szárad gyorsan, de remekül bevált :)

Gladys Creativa said...

Oh Nina... I love this model!
I want to stitch it too...
Your version is lovely!

I'd like to know how do you do to stitch many this things at time, is really admirable!

Have a good weekend!

Carmen said...

oh lovely stitching, i love the autumn colors.

María said...

¡Te está quedando precioso!
Este modelo es muy bonito.
Yo también lo terminé en Junio de 2008.
Felicidades por tu trabajo!!

BeckySC said...

Just beautiful dear Nina :)
((hugs))

Carolyn NC said...

Lovely!

Clinique-Bogi said...

Na most már nekem is el kell kezdenem, hétfőn mutatom!
Nagyon szép, egyre szebb!

Dora said...

Nagyon jól néz ki ez is! Szuperek a színek!

Edige said...

Nagyon szép lesz, már alig várom, hogy készen is lássam!

Theresa said...

This is goegeous!!!!!
I love those colors!!!!
So amazing!!!!

Kate said...

Beautiful Colors. Love the pattern. Someday I will get around to it.

Jan said...

gorgeous, Nina! I love the bird on this design and the colors you chose are perfect!

enza said...

Nina, ... stop, .... ricami troppe cose!!!! :):):):):)Brava!!!! Enza xxx

Márti said...

Nagyon szép lesz, gyönyörűek a színei!

Lorix said...

Gyönyörű lesz, csodálatosak a színei, az én kedvencem a gyári színek közül az Autumn leaves :) Szuper az a kép amihez odaírtad, hogy melyik levél milyen fonallal készült!!

És mégvalami: gyönyörűek a saját kézzel festett fonalaitok!!! Le a kalappal!

martameiga said...

Beautiful!!! As all the things you do... I love the colours, and the linen 40ct!!! My God! That is soooo small....
Looking forward to seeing the final results,

marta

Anonymous said...

You are the best with colors!
I love your hand dyed thread.
Have a great weekend!!

Nina said...

Köszönöm!!! :)
Thank you :)))

Azalée said...

tu as fait une belle progression les couleurs d'automne sont belles
bises d'azalée xxx

unikat said...

Gyönyörűek a színek!
S milyen parányi!

Ele said...

Hallo Nina,
deine neueste Stickerei sieht ganz wundervoll aus, besonders die herbstlichen Farben dieses Musters gefallen mir sehr!
Von welchem Designer stammt denn das Design?

Herzliche Sonntagsgrüße
schicke Gabriele

Nina said...

Ele: sorry my german is bad...

Bin neugierig, wer der Designer? Das Bild unten habe ich geschrieben, wie immer.
Blackbird Designs ....

Carol R said...

Beautiful stitching Nina

Szecsi said...

Csodálatos színek!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online