September 27, 2009

Birthday gift for Yuko

Napok óta nem hímeztem, tehát mutatni nem tudok sokat.
Egy apróság, ám annál nagyobb örömmel és szeretettel készült Yukonak,
születésnapja alkalmából. Ma kaptam levelet tőle, miszerint épségben odaért a csomag,
és nagyon tetszik neki, akárcsak a Szamos marcipán :)

I have not stitched anything last few days so I can show you only this little gift -
made with a lot of love for Yuko. She wrote me today the parcel found her safe,
and she likes what I made for her, and like the hungarian marzipan Szamos, too! :)
Happy birthday dear Yuko!
Link'Cupcake' from Sweet Treats Country Cottage Needleworks
40ct 'Sand' Newcastle linen by Zweigar
t
Crescent Colours cotton threads as charted


Annyira megtetszett Márti verzióján a Spider web rose (tutorial) a gombok helyett, hogy
most én is ilyen rózsákat öltögettem. Márti, ugye nem bánod?

I like so much the Spider web roses (tutorial) on Márti's version so I sewed thee roses on my version :) Márti I hope you don't mind!


És bárcsak küldhettem volna egy kis igazi sütit is, mert ma is sütöttem egy kis pitét... :)

And I wish I can send you some "real" cupcake or pie - today I baked a pear pie too :)

Recept:
8 dkg vaj, 15 dkg porcukor, fél cs sütőpor, 3 kisebb tojás, 15 dkg liszt, és bármilyen gyümölcs.
A puha vajat összedolgozni a porcukorral (habosra keverni), beletenni a tojás sárgáját (fehérjét külön fel kell verni habbá), majd óvatosan hozzákeverni a lisztet, amibe előzőleg belekevertük a sütőport. A tojás fehérjéből kemény habot verünk, és nagy laza mozdulatokkal belekeverjük a tésztába. A sütőformát kivajazzuk, és beleöntjük a tésztát. A megtisztított (és lecsöpögtetett) gyümölcsökkel alaposan megpakoljuk, és kb. 180-190 fokos sütőben 25-35 perc alatt megsütjük - én fogpiszkálóval próbáltam mindig, hogy megsült-e a közepe is.
Langyosan, hideg tejjel isteni :)


Thank you for your lovely comments on my post before - I cannot believe how much
comments you have written for me! Thank you all of you!!

Take care and keep stitching :)


33 comments:

Wendy said...

wauw, that all looks so nice, lucky Yuko !
and your pear-pie looks jummy !

Dovilė said...

Lovely, sweet gift for Yuko:)

katica said...

Nagyon szep ajandek a Yukonak, es a pited is nagyon fincsinek nezki!

unikat said...

Ó mennyi szépség!
S ismét miniatűr lehet az egész a 40 ct-os vásznon.
Továbbra is imádom ezt a mintát. Ki kell nekem is öltenem, bár már egy példányban megvan.

Márti said...

Ez a párnácska tökéletes, ahogy a formája is! Gyönyörű ajándékok és bánni... inkább nagyon jó esik, örülök!!! :))))))

A pitéd hmmmm, de guszta!!! :)

Unknown said...

Nina, how very generous of you to send such a delightful gift to Yuko - I'm sure she was so happily surprised.

You pie looks delicious and so pretty - like something out of a magazine

Enjoy your day.

Monika said...

Hú,Nina!itt nemcsak szépségek vannak,hanem finomságok is!!!!!!De a finomság is gyönyörűen néz ki.:)

Barbi said...

Hozzád is mindig jó benézni! Nálad is mindig van valami finomság (mind hímzés, mind sütés terén)! :D
Az a pite! Mmmmmmmmmmmm! :D

Judit said...

Csodás ajándék!!!
A pite pedig... nagyon finom lehetett! :)))

CsacskaMacska said...

Nagyon szép lett, imádom ezt a mintát én is! És a pite...hmmm:-)

Azalée said...

quel joli cadeau aux couleurs si douces, elle devait être heureuse
bises d'Azalée xxx

valerie said...

Lovely birthday gift for Yuko! That pear pie looks divine!

Carin said...

Whar a beautifull gift you send to Yuko ! I love the the cupcake !

Deb said...

Such a great package you sent Yuko. Love the cupcake fob. And that pear pie looks wonderful!!

Theresa said...

What a great gift for Yuko!!!! And I wish I can have a bit of your pie!!! It looks delicious~~~ :-)

Unknown said...

Nagyon szép! Finom, bájos, mint Yuko munkái!

Christelle said...

Non seulement , ce que tu nous montres est beau mais la suite a l'air si bonne avec cette gourmandise !

Patricia Lessell said...

Hi Nina

I love what you stitched for Yuko and that pie looks A MAZING!!!

Love Patti xxx

Michelle S. said...

What a lovely gift you stitched for Yuko!
and that pie looks...DELICIOUS!

Carolyn NC said...

Both sweets look delicious - great stitching and baking!

Cicurka said...

Szépséges! És tetszik a rózsácskád is rajta!
A pite, hmmm... Receptet is kaphatunk hozzá? :*)

Yuko said...

Thank you SO SO much for Nina, I love everything you have sent to me!!
How show everyone beautiful your stityour beautiful stitches and finishing, IRL!

Take care and have a lovely week!

Yukoch is, I want to

Abile said...

Na nemáááá, hogy Te a gyönyörű varrás mellett még ilyen finomságokat is tudsz sütni! :o))
Nagyon jól néz ki... Kár, hogy nem lehet érezni az illatát így a monitoron keresztül.

Jane said...

What wonderful treats!

NIKY said...

Nina you make such wonderfull works. your blog is one of my favourites indeed.

Siobhán said...

What a lovely gift! I'm sure she loves it. :)

Julia said...

It's beautiful Nina:0)

t said...

What a lovely present!. I'm sure your friend is all happy :-)

mbroider said...

You have a *wonderful* blog. I am still deep-breathing...

Carmen said...

your stitching are always so elegant,i love your finish!, lovely gift to Yuko birthday.

Anonymous said...

Alors la Nina c'est sublime ! tu l'as bien gatée je suis fan des LHN et CCN.

Ness

Mon Blog : http://boudoirbrodeuse.canalblog.com/

Mon Forum : http://lebonheurdesdames.forumactif.com/forum.htm

Anonymous said...

Bonjour Nina c'est ness, je ne sais pas si tu as echanges tes grilles une fois brodées ? mais ici ca ce fait pas mal. Si tu cherches a echanger ta grille de CCN cupcake contre une autre grille, du tissu, des fils ou autre dis le moi ! je la cherche cette grille et on a du mal a la trouver en france a des prix correct. Bises Ness

ness-elana@noos.fr
Mon Blog : http://boudoirbrodeuse.canalblog.com/

Myriam said...

Hum pourquoi j'habite si loin.....cela semble si bon!!!!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online