December 15, 2009

Christmas gift for Bogi and more with lot of pictures

Boginak az már nem meglepetés, hogy mi a hímzés, amit kap, de az biztos meglepetés volt,
hogy mi is lett belőle :) Már egy ideje rágta a fülem címkékért, hát most csináltam
párat, és az egészet egy klassz kis fémdobozban szervíroztam :)
A képről hiányzik a használati utasítás és még 2 pici ginger figura.

Bogi knew what will she get from me for Christmas, she knew the stitching. But she didn't
know how will I finish :) She asked me more times to make her ribbon labels, so
I made some :) And I also made a tutorial, and put them into this nice tin.
This picture misses 2 smaller gingerbread men.

The pattern: Bugs & Hisses


Showed it early here.

Bogi, nagyon boldog karácsonyt kívánok!!!
Merry Christmas to you Bogi!!!



Visszamentem ma a Vörösmarty térre, remélve, hogy amit kinéztem még ajándékot, meglesz. Nem volt, de talán hétvégén lesz belőle :) Azért ma sem tudtam eljönni üres kézzel,
egyszerűen képtelenség... Annyi klassz dolog van ott!

Today I went to the Christmas Fair hoping I can buy another gift (for my Daddy) but
what I wanted to buy wasn't there. But the owner promised me she will have some in the weekend. I couldn't came from there without some treasures, there are so many wonderful crafty things :) Like these...

Kézzel készült fa keretek, kerámia karácsonyfadíszek... És egy manó :)
Hand made wooden frames, hand made ceramic ornaments... and an elf :)




Amikor hazaértem, két pufi boríték várt... Az egyiken a jól ismert férc nyuszi :)
Szomorúan írtam meg Férc Juditnak, hogy baleset érte a Mrs. gyűrűmet... Judit egy angyal, és segített orvosolni a dolgot, mindjárt a párjával együtt kaptam a gyűrűmet meg :) Köszönöm!

When I arrived home two envelopes were waiting for me... I saw the well known rabbit on one,
thi sis the 'logo' of Fércművek. I was so sad because my Mrs. ring had an accident, but Judit is an angel and sent me another with its pair, Mr :))) Thank you so much!


A másik pedig Beától érkezett, abszolúte meglepetés, nem is tudom, mivel érdemeltem ki :)
Köszönöm, Bea!
The other is from Bea, a great surprise, I don't know did I deserve it by what? :)
Thank you Bea!
(click to see larger!)





Ezt a képet Marcsi készíette, amikor találkoztunk múlt héten. Ugye mostmár publikálhatóvá vált, mutatom, mit is jelent a miniben való hímzés esetében is a méret különbség :D
Én 25ct-os Fein Flobára hímeztem, Marcsi 40ct-os Newcastle-re ugyanazt a mintát,
1x1-en! Na? Nem semmi :) Az ő példánya (középső) 3,4*6 cm (a hímzés) !!!

This picture was taken by Marcsi last week when we have met, this is made for show you what means the size stitching 1 over 1. My Tralala was stitched on 25ct Fein Floba 1 over 1, Marcsi's Tralala was stitched on 40ct linen 1 over 1! That one (in the middle) is only 3,4*6 cm (stitching)!!





Még mindig képek..! Ezeket a picikéket nem most hímeztem, de a napokban lettek befejezve.
Ez a kedvencem...

I'm continueing! These are not new stitchings but I have finished them in last few days.
This is my favourite...

Love Letters - Token Box from booklet Joyeux Noel
36ct Edinburgh linen, hand dyed by myself
TGA, WDW (Antique Rose, Pebble, Brethren Blue, Putty, Mulberry)


Merry Christmas


Part from 'Sarah Tobias' from booklet Thank you, Sarah Tobias


A dobozt nem volt nehéz összerakni, csak időigényes. És szitára lyuggattam az ujjam.
2 napig potpourrit tettem bele, így most finom illatos :) Apró csetreszeknek.
Valószínűleg egyszer el fogom ajándékozni :)

To make this box was not difficult but spent a lot time to made it and my fingers were...
tired :) I have put potpurri in it so now it has a nice fragrance :)
I think I'll give to somebody as a gift in the future :)



Thank you for your lovely kind comments my posts before, I always
happy to read your kind words! Thank you!
Take care and keep stitchin' :)

35 comments:

Azalée said...

que de merveilles Nina je te souhaite aussi a merry christmas my friend :o) bises d'Azalée xxx

Vinniey said...

All your works are stunning, Nina! I especially like the "Merry Chirstmas" Sampler, very nice color matching with the thread's color. Well done! Merry christmas to you too, Nina. :)

Ledana said...

What an interesting post, Nina, I admire each photo, charmingly!

Hugs
Tania

Dovilė said...

so many wonderful works are there in this post:) you are great Santa Claus, Nina:)
and my favorite BBD blackbird Noel:)

valerie said...

Nina, Everything looks so beautiful!

Elena - Gatti e Crocette said...

Amazing works!
Congrats Nina!
Elena

Clinique-Bogi said...

Köszönöm a csodálatos ajándékokat, én csak holnap tudok fotózni.
A többi meg.... :-)) a szokásos. :-D

Unknown said...

Nem is tudom, mire reagáljak :O Gyönyörűségek! A doboz varázslatos. Marcsi minije pedig... hűűű. A többi mutogatott kincsed is fantasztikus!
És a keretek, amiket találtál a Vörösmartyn... Ehh, hogy ezt nem láttuk szombaton. :) Majd pótoljuk.

Cicurka said...

Hogy mivel is érdemelted ki..., hát a sok szervezéssel és lebonyolítással a Swap kapcsán és hát a szülinapoddal:*)))

Dia said...

Hű, mennyi gyönyörűséget készítettél!!! Fantasztikus mind egytől egyig!
A Vörösmarty térről képtelenség üres kézzel hazajönni. Csütörtökön én is visszamegyek!

Kati said...

Nina, nagyon kedvesen tudsz/tudtok
ajándékozni, valóságos kiskarácsony
zajlik itt.............





(fuggosegeim.blogspot.com anyuja)

Nina said...

Köszönöm szépen, aranyosak vagytok!

Enikő: nanáhogy! Vasárnap vissza kell menjek... Illetve szombaton derül ki, hogy mikor is. A tálért :) Faragják :)

Bea: köszönöm, de a szervezkedés az önkéntes dolog volt :))) Köszi!

Kati, örülök, hogy benéztél, én is nézegetem a lányod bogját ám :)

Thank you very much all of you your kind comments, love to read them!

Carolyn NC said...

It all looks absolutely beautiful!

Carin said...

So many beautiful things I see. I love to look at the pictures, that along is a present for us ...

Simo said...

Quante meraviglie, Nina!

Vaida said...

You just want us to die in front of our PCs, Nina! So many stunning works in one post!... Love how you finished the Love Letters, and the box with bloom is great, and all the presents for your friends - you are a real Christmas fairy :)))

Hencsi - bneheni said...

Atya ég, ennyi szépséget egy bejegyzésen belül :):) Öröm még nézegetni is a fotókat :):)

Szentpyr said...

micsoda gyönyörű apróságok, fúúú!:)) én sarahtobiasos doboztól olvadtam legjobban, na jó a bbd noel is a szívem csücske, meg a ...és a...:)))

LoLa said...
This comment has been removed by the author.
Theresa said...

Wow!!! I see you have been very busy stitching~~~ All these pieces are simply gorgeous!!!!!!!
Your work never bores me~

Patricia Lessell said...

All your stitching is totally AMAZING. I love everything you have made and can't chose which one I love the most. I just love them all.
Lots of Love
Patti xxx

Kryx said...

Csak olvastam és olvastam a blogbejegyzést és álmélkodtam a szépségek láttán. Nekem most talán a legjobban a Merry Christmas to my friend hímzés tetszik. :) Na de a díszeid sem semmik.

Barbi said...

Nagyon szepen sikerult mindened!

JOLENE said...

Nina, what a beautiful show in pictures! So many beautiful things for the eye to behold and admire. I especially like your needlecase with your initial on it. What a wonderful gift you have received.

Évi said...

Nagyon szépek! :))

Főkolomp said...

Minden nagyon szép, de engem a CHS-es Merry Christmas nyűgözött le igazán! Gyönyörűre festetted az anyagot!!! Mivel festetted?
Nagyon ügyes vagy!

Nina said...

Köszönöm még mindig :)))

Főkolomp: textilfestékkel, mint mindig. Kevert szín, kísérleti darab :)
Itt mutattam az anyagot:
http://1.bp.blogspot.com/_OtmgVAQ2oo4/SstUW_sccyI/AAAAAAAAJqI/srbD_MwDuTY/s1600-h/hand+dyed+linens_Nina_2009oct5.JPG

Márti said...

Húúúúha! Te aztán nem apróztad el!!!! Ez igen!!!! Fentről-lefelé aztán lentről-felfelé teljesen oda vagyok (CHS: Merry Christmas - ezért különösen)!!!! :)))))

Nathalie said...

C'est si joli tous ces ouvrages ,je te souhaite un joyeux noel.

unikat said...

Ennyi szépséget egy bejegyzésbe!
Káprázatosak, elképesztően szépek.
Az új BBD nagyon bejön, de a kész fémdobozka is csoda.
Aztán amit kaptál, tűtartó? ha jól emlékszem, nekem az is csudaszép.
Tessék máskor egyesével, mert ennyi szépséget egyszerre nem tudok feldolgozni!
Most mehetek újra nagyítva szemlélődni! :-)

Melinda said...

Ennyi szépséget egy bejegyzésbe nem ér!!:)))
azt se tudom melyik a szebb...mind gyönyörűű!!
Nagyon ügyes vagy!!!

Violet said...

What a wonderful entry for your blog:):)

I don't even know what to say, it's all so pretty!

The colors of the Merry Christmas piece really "wowed" me! Not sure if that's a real word but you'll know what I mean, LOL.

I can't wait to see what you do next!

(((Big hugs)))
Violet

Főkolomp said...

Megnéztem a képet, gyönyörű színek, nagyon ügyes vagy. Nekem is megvan ez a CHS minta, jó színötletet adtál hozzá!!! Köszönöm!upedica

Zsófi said...

Olyan rég nem jutott időm blogolni, és msot feltöltődtem nálad. Csodaszép apróságokat készítettél az elmúlt hetekben! Gratulálok!

corinna said...

the hand dyed linen and CHS design are fantastic
as are all the projects and photos
i am just catching up on your posts
they are gorgeous

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online