December 10, 2009

O happy day... :)

Az én drága barátaim olyan széppé varázsolják számomra a decembert :)
Ma találkoztam Marcsival, és olyan gyönyörűséget kaptam tőle, hogy elállt a szavam!
Csodás szülinapi és karácsonyi ajándékok, Marcsi drága köszönöm szépen!

My friends make December so wonderful for me :)
I have met with Marcsi today and she gave me such a wonderful gift, I was speechless
when I see it! Thank you dear Marcsi!

Lavender Radiance

Look at these goodies... I'm so lucky to have them!




Én is készültem ajándékkal, bár nem ilyen csodaszéppel... Marcsi a lelkemre kötötte,
hogy nehogy nagy meg hímzett ajádnékot adjak... Hát... ez lett belőle :)

I also gave her gifts for Christmas - she asked me to not give a big or stitched piece...
So, I have made this little pack for her :)


Remélem, hogy én is úgy megleptelek, mint Te engem :)




Thank you for your lovely kind comments my posts before, I was so happy
when I arrived home and read them!
Take care and keep stitchin' :)

33 comments:

Melinda said...

Csodaszép meglepit kaptál és adtál is!!!
De szép napotok volt/van!:)

A címkéket te készíted??

Nina said...

Igen, én :)

Azalée said...

quelle est belle cette boite brodée tu as été très très gâtée, c'est parce que tu le mérites ma douce Nina
des bisous d'Azalée xxx

BeckySC said...

What a beautiful gift you received dear Nina :) I am so happy for you :) And your gift to her is lovely as well :)
((((Big hugs dear friend)))

Márti said...

Óóóóó mennyi szépség oda és vissza, gyönyörűség minden egytől-egyig!!! :))))

Tök jóók a címkék is!!!!

Natasha-ND said...

Fine exchange, Nina! It brings even more emotions in our celebratory mood!
Natasha

unikat said...

Húúúúúúú!
Még én bizony épp hogy leszálltam a vonatról, s kérem már itt kész a bejegyzés?!
Nagyszerű nap volt, s csodaszépeket kaptam! Úgy örülök nekik. Épp most mutiztam meg a páromnak mind, s a cimkéknél külön vigyorogtam, hogy jaj, ez mennyire nagyon jó öltet volt Ninától.
De csodaszép a mézeskalácsok is, s a kiscsizma is annyira fantasztikus, nem is gondoltam volna, hogy az én birtokomba kerül.
Nagyon köszönöm a sok szépséget, Nina!

Carolyn NC said...

The box is gorgeous! Wonderful exchange for both of you!

Carin said...

What a beautifull present you get from her and you give her also a very beautiful present !!
Still love the little gingerbreads :)

valerie said...

Wow! What a wonderful box and you also gave her a lovely exchange!

Deb said...

Such a wonderful gift to receive Nina. You must be thrilled! And your gift to her was just as wonderful.

From the Attic said...

Beautiful gifts both received and given Nina :)

Chrissie

Unknown said...

Oh Nina - what a beautiful, beautiful gift. Marci does lovely work.

And so do you - what a wonderful gift you gave to Marci. Friends are the blessing in our life.

Julia said...

How beautiful - you are so lucky. And waht a talented friend you have:0)

Ирина said...

The box just perfect! marvelous exchange!!!

Cicurka said...

Csodás dobozkát kaptál! No és a tieid is ámulatba ejtőek:*)

Carol Anna said...

Csodás ajándékokkal leptétek meg egymást! :-)

Barbi said...

Milyen gyönyörű ajándékok mindkét oldalról! Marcsi valami hihetetlen gyönyörű dobozokat tud alkotni! A saját címkék pedig, amiket Te tettél a szépségek mellé, nagyon helyes! :D

Timici said...

mincsen csodás!
nagyon szép ajándékokkal leptétek meg egymást!

Dovilė said...

perfect gifts:) amazing exchange!

Hencsi - bneheni said...

Húha, annyira illik Hozzád az a dobozka, csodásan van elkészítve, és a benne rejlő csecse-becsék is szépek. Elhiszem, hogy örültél :):) Persze a Te ajándékaid is gyönyörűek :)

Nina said...

Lányok, annyira köszönöm, olyan jó olvasni a kedves szavaitokat!
Hát Marcsi bizony nem kicsit lepett meg ezzel a csodával :)

Dear Ladies, I'm so happy to read your kindest words, thank you so much!

Melusee said...

Nina! Hogyan tudsz ilyen címkéket készíteni? Valamilyen géped van hozzá? Már nagyon régen szerettem volna kérdezni tőled. Azt hittem, csináltatod...

Nina said...

A címkékhez itt van tutorial: http://patchworkpottery.blogspot.com/2008/09/fabric-labels-tutorial.html

:) Így csináltam :)

Nina said...

Mégegy tutorial: http://makingpretties.blogspot.com/2007/11/realizzare-etichette-personalizzate.html

Marie boutd'guenille said...

Wouahhhhh!!! j'adore ta boite!!!! Magnifique!!!

dviki said...

Igazán csodás ajándékok! :))))

Kathy said...

Oh my what a gorgeous gift. It is so perfect and just beautiful work.

And your to her is wonderful!

Barbi said...

Beautiful gifts given and recieved. :)

Mote said...

Hello Nina!!!!
I am very glad that you found my blog. I found your blog too!!
I'm a fan of your work very long. I remember your album on the site http://multiply.com/. I do not confuse?? I remember your signature and your work!

I am very happy that now I can look at your blog.

please contact me at the e-mail - mote777@inbox.ru. I want to make you a surprise, regardless of lotttery.

Violet said...

Wow! What a beautiful exchange for both of you!

You are both so very talented:)

(((Love and hugs)))

Violet

Evik said...

Nina, please, when you have time, visit my blog ... I have a little something for you ;)

boci said...

Gyonyoru ajandekot kaptal! :)

Az a cimke nagyon jopofa otlet, gratulalok! :)

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online