March 24, 2011

Tulipán keretben

Tadaaaaammmmm :) Tetszik a végeredmény :) A csipke végülis nem nyert a keret széléhez, nagyon egybeolvadt az anyaggal. A farkasfog viszont jól kiemeli, illik rá.
Örültem ennek az egyszerű keretnek, van több színben is, úgyhogy biztosan nem most használtam utoljára :)

I've finished the framing work today and I am very satisfied with the final result. The lace was too light on the linen in this frame so I chose the ric-rac, this is much better I think.
I just love this simple frame, I saw this in more colors so I think I will use later again, great for some nice designs :)

BabisTreasures_Tulip_framed1_byNina
40ct Newcastle linen, hand dyed by me, color 'Freezing Chocolat'
Nina's Threads (Bark, Grizzly, Nutmeg, Rose Tea, Amethyst),
Needle Necessities 168, DMC B5200 and one color is from Bucilla

BabisTreasures_Tulip_framed3_byNina
BabisTreasures_Tulip_framed2_byNina
tulips_byNina

Hello Spring :)

Take care and keep stitchin'
Nina

36 comments:

Márti said...

Nina!!! Ez aztán nagyon ott van!!! :) Gyönyörű!

Rita E in AZ said...

The ric-rack was a perfect choice - it's a beautiful finish.

Cristina said...

Bellisimo!!!!!!!!!!!!!!
El bordado...las flores ...Me encantaaaa!!!!Un abrazo de osa

Noëlle said...

Bravo!

orsolya vanessza kiss said...

Gyönyörű lett ! :))

Az utolsó kép nem tetszik... nem látni a tulipánoktól a hímzést :)) :)) :DDD

Kat said...

That's really beautiful! I like your photos, especially the last one with these delicate pink tulips!

Valdja Maria said...

LINDOS BORDADOS,CORES DE BOM GOSTO!ABRAÇOS!!!

Unknown said...

The frame is perfect for your tulips.
Thanks for sharing.

Hugs Yvon.

dviki said...

Nagyon szép lett! Én is a farkasfogra szavaztam. ;-) A keret is telitalálat! :-)))

Simo said...

che meraviglia.........adoro il tulipano, uno dei fiori che più amo!

Csandi said...

Szépséges:))))))))

unikat said...

Nekem elsőre is a farkasfog tetszett jobban, de nem gondoltam, hogy ennyire passzolni fog a mintával. Annyira egymásra találtak. Tökéletes az összhang. Csodaszép!
A fotók is! Az utolsó tarolt!
Hagytam itt nálad már annyi, de annyi kommentet, mert felnézek rád, s követendő minta vagy előttem, így most ezt a pár szót, különösen nagy szeretettel írtam ide.

http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Carol Anna said...

Tökéletes! Nagyon-nagyon tetszik!
Tudtam én, hogy a farkasfoggal lesz a leggyönyörűbb!
Imádom a tulipánokat! ;-))))

franca said...

Molto bello e raffinato!
Franca

szaberka said...

Telitalálat.
Köszönöm a folyamatos inspirációt, és küldök én is egy pontot neked!
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

erdoseva55 said...

Micsoda gyönyörű lett!Küldök Neked érte egy jó szót és egy nagy ölelést!
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Vaida said...

You've done a great job on finishing this beautiful design! And this rick-rack around the border - it's just perfect

Nina said...

Köszönöm szépen a sok kedves szót :) Tovább fogom ám adni hamarosan :)
Vanessza: az utolsó kép szándékosan a tulipánra koncenrtál, hiszen arról szól a hímzés :D

Ladies, thank you for your kind words, you all made my day! :)

Jucus said...

Már nem is tudok újat mondani az előző bejegyzéseknél!:o) Naaagyon széééép!

enza said...

Nina need a rest! You work too hard! Your embroiderys are fantastic!!!!! :):):):):):):):) Enza xxx

Unknown said...

Nina,
Its lovely. What does the saying mean?

Nina said...

The saying is a part of a hugarian folk song, means something about tulips, flowers, love :)

Ellen said...

Gorgeous design and perfectly framed!

Hugs,

Alisa said...

Lovely finish Nina! The ric-rack looks perfect...I never would have thought of using it that way. :)

Faye said...

Very Nice Nina!! And, I love the pincushion also....Such an honor for your work to be displayed like that.....Take care, Faye

Koala said...

So beautiful! Design, colours, frame - everything is perfect!

Barbi said...

Váááá! Elájulok! Nagyon szép! Olyan jó látni a mintám mindig másnál kihímezve, Nálad meg különösen! :D Köszönöm, hogy a tűdre vetted! :D Én a csipkére szavaztam,de tévedtem, a farkasfog telitalálat!!!!:D Gyönyörű!

LOREVA said...

Hola Nina!
Que trabajos tan bonitos.
Saludos de Eva y Lorena desde Cantabria - Spain

aniko66 said...

Mondtam én, hogy a farkasfog lesz a nyerő! Nagyon tetszik így, ahogy van!

Anonymous said...

la cadre lui va à merveille
bises d'Azalée xxx

Zsófi said...

Nagyon szép lett! Elfogadnám:)

PuntiniPuntini said...

I love it! I love it!! ^__^
Nice frame too..!!

Paola.

IrLik said...

Bravo!I like all the embroidery, color, frame!

Kate said...

Wonderful finish! The ric rac is perfect.

Margott said...

You have framed Your work just perfectly!!!!!
The Simple -antic-look frame is always perfect for cross stitch, I think.
So, congratulation dear Nina -You have the "next georgeous work" :-))))
Have a very nice and very special weekend, Nina!

Betti said...

Én a farkasfogra szavazók táborából küldk Neked egy jó zó ölelést!:P

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online