Az ünnepek elteltével próbálom utolérni magam, nem sikerül :) De azért alakul. Jelenleg a hímzőfonalakkal vagyok elfoglalva, így gyapjú vonalon bár lesznek újdonságok, még nem tudom, mikor sikerül egy nagyobb adaggal elkészüljek.
Ami eddig megvan, pár darab, szépségesek, puhák, finomak, mutatok is egy-két kedvencet. Úgy tervezem, hogy még ebben a hónapban a hónap vége felé lesznek elérhetőek. De itt is jelezni fogom, ha frissülés van :)
After the Holidays I try to find the tempo in work, but I'm still behind. Dyeing embroidery threads, mainly. Do not have enough time a day to dye everything I want to. My schedule is the last week of January for a yarn update because I have new yarn bases, but before I upload them I would like to dye more.
Here are some favourites...
I will write here if I know the date of yarn update of course!
67% silk - 23% kidmohair - 10% poliamide
65% silk - 35% babycamel
51% silk - 29% merino - 20% seacell
A karácsonyi szünetben elkezdtem rokkán fonni, tanulgatom, gyakorlok :)
During the holidays I started to practise spinning on my spinning wheel... :)
Nina


4 comments:
Piękne kolory włóczki .
Az a kék adag az nagyon tetszik!
Beautiful, I do wish I crochet or knitted.
Catherine
La laine est tres belle Marie-Claire
Post a Comment