Úgy gondoltam, giveaway játékot hirdetek ez alkalomból :)
Mivel hímezni nem nagyon van időm/erőm/kedvem, ezért a hímzett ajándék
egy bájos kis fa dísz, de cserébe megtöltöm más dolgokkal a csomagot :)
Christmas is coming, slowly but sure! I thought I'm having a giveaway for it.
You know I don't have mood/time/anything else to stitch a lot, so the stitched
piece is a nice tiny trimming but I will include more other goodies. :)
A csomag tartalma...
Egy 50*140 cm-s francia vastag textil, egy hosszú csík karácsony piros aida,
sk festett 28ct-os Rico hímzővászon 61*42 cm, sk festett 32ct pamut hímzővászon
68*48 cm, sk festett fonalak (4 db, 2 szín sosem volt eladásra), két sk fimo fonaltartó,
és egy csomag műanyag fonaltartó bobina.
Including...
A piece of french toile textile, size 50*140 cm; a piece of my hand dyed 28ct Rico evenweave, size 61*42 cm, a piece of my hand dyed 32ct cotton evenweave, size 68*48 cm, 2 pieces of my
hand made polymer clay threadkeepers and DMC bobbins.
Sampler Winter
40ct Newcastle linen, hand dyed and baked by myself
TGA, WDW and DMC threads (Buckeye Scarlet, Havana, B5200)

Mindezért mit kell tenned? írj egy kommentet ehhez a bejegyzéshez, melyben ha szeretnéd, megoszthatod velem, miért kedveled (avagy miért nem) a Karácsonyt. Továbbá kérlek, hogy a legfelső kicsi képet (vagy a legalsót) tedd ki a blogodban és linkelj vissza ehhez a bejegyzéshez.
Ennyi az egész :) A játékra jelentkezni lehet 2009. november 30-ig (éjfél), december elsején fogom kisorsolni a nyertest, akinek még azon a héten postázom az ajándékot!
What do you need to do for have a chance to win this pack? It's easy just leave a comment on this post only, if you would like you can write why do you love (or hate) Christmas. (not necessary) And please save the first small pic (or the last one, it's the same) and put on your blog and link back to this post, thank you! Joining time for my giveaway: 30/11/2009, midnight (Central European Time) I'll draw a name on 1st of December and will send the pack to the winner on same week. I can send all over the world.

Thank you for reading me and for your kind comments on my posts!
Take care and keep stitching :)

Mivel hímezni nem nagyon van időm/erőm/kedvem, ezért a hímzett ajándék
egy bájos kis fa dísz, de cserébe megtöltöm más dolgokkal a csomagot :)
Christmas is coming, slowly but sure! I thought I'm having a giveaway for it.
You know I don't have mood/time/anything else to stitch a lot, so the stitched
piece is a nice tiny trimming but I will include more other goodies. :)
Egy 50*140 cm-s francia vastag textil, egy hosszú csík karácsony piros aida,
sk festett 28ct-os Rico hímzővászon 61*42 cm, sk festett 32ct pamut hímzővászon
68*48 cm, sk festett fonalak (4 db, 2 szín sosem volt eladásra), két sk fimo fonaltartó,
és egy csomag műanyag fonaltartó bobina.
Including...
A piece of french toile textile, size 50*140 cm; a piece of my hand dyed 28ct Rico evenweave, size 61*42 cm, a piece of my hand dyed 32ct cotton evenweave, size 68*48 cm, 2 pieces of my
hand made polymer clay threadkeepers and DMC bobbins.
40ct Newcastle linen, hand dyed and baked by myself
TGA, WDW and DMC threads (Buckeye Scarlet, Havana, B5200)
Mindezért mit kell tenned? írj egy kommentet ehhez a bejegyzéshez, melyben ha szeretnéd, megoszthatod velem, miért kedveled (avagy miért nem) a Karácsonyt. Továbbá kérlek, hogy a legfelső kicsi képet (vagy a legalsót) tedd ki a blogodban és linkelj vissza ehhez a bejegyzéshez.
Ennyi az egész :) A játékra jelentkezni lehet 2009. november 30-ig (éjfél), december elsején fogom kisorsolni a nyertest, akinek még azon a héten postázom az ajándékot!
What do you need to do for have a chance to win this pack? It's easy just leave a comment on this post only, if you would like you can write why do you love (or hate) Christmas. (not necessary) And please save the first small pic (or the last one, it's the same) and put on your blog and link back to this post, thank you! Joining time for my giveaway: 30/11/2009, midnight (Central European Time) I'll draw a name on 1st of December and will send the pack to the winner on same week. I can send all over the world.
Thank you for reading me and for your kind comments on my posts!
Take care and keep stitching :)



389 comments:
1 – 200 of 389 Newer› Newest»Kedves Nina! Csodaszép ajándékok! Igazi karácsonyi meglepetés! Még szebbé tenné az amúgy is felejthetetlen napokat.
Szeretnék veled játszani. :)
A felhívásod közzétettem a blogomon és visszalinkeltem.
:)
Ouf, je peux écrire en français!
Je viens tous les jours admirer votre blog sans oser poster. J'adore l'ambiance qui s'en échappe et les ouvrages que vous nous présentez. Quant à Noël, ce n'est pas une bonne période pour moi, alors je brode! A bientôt!
Ps: comment fait-on pour commander vos toiles depuis la France?
Nougatine: email me please about fabbies.
And where is your blog, please? Your profile is not viewable.
Nougatine: écrivez-moi s'il vous plaît à propos fabbies.
Et où est votre blog, s'il vous plaît? Votre profil n'est pas visible.
Adoro tus creaciones. Espero comprar en tu tienda cuando pueda pagar con paypal.
Me encantaría participar en tu sorteo.
Saludos desde Barcelona, España
Naná, hogy szaladok!
Mit szaladok, rohanok, ilyen gyönyörűségekért!
Máris linkelem a képet!
Thank You for giveaway!
A great giveaway Nina - I love Christmas but then I would because I am a Christmas Carol!
I will post a link on my blog when I next post.
Nina, örömmel olvas-a blog! Milyen szép ajándék! Karácsony közeleg egyre közelebb és közelebb! És örülök, hogy hisznek a mágia, és alig várom a csodálatos beteljesülés az álmok! Korábbi, jól játsszon, a díj csak megérkezik a nyaralás! Greetings from Russia! Itt van a link!
http://magic-feniks.blogspot.com/
Nahát! Hogy et csak most veszem észre :O Bár még időben ;)
Miért jó a karácsony?? Advent idején végig lehet gondolni számtalan dolgot. Imádom az illatokat, fényeket. Szeretem a karácsonyi várost, amit a kislányommal építünk évről-évre. Szeretem végiggondolni, hogy mit is adhatok én az ünnepeltnek. Végtére is Jézus születésnapjáról beszélünk ;)
Great giveaway, Nina!
I love Christmas because of the smell of a Christmas tree and of course holidays!
Köszönöm :)
Enikő: időben, még egy HÓNAPIG érvényes :)))
Thank you Ladies :)
nice giveaway, i hope will have the good chance to be winner:))
http://go-deros.blogspot.com/2009/05/12-15-10-11-8.html
deros
I have recently started to follow your blog trying to follow European blogs as the majority of cross stitchers are from U.S.A
I am amazed by the craftmanship and generosity I find in these blogs and yes I would like to be included in the drawing.I love Christmas as it gives me the chance to stitch more and more!!!!!ariadnesky@hotmail.com
Jelentkezem én is, mert annyira, de annyira tetszenek az ajándékok :D Naná, hogy szeretnék nyerni :D
A blogodat már jó ideje rendszeresen figyelem és mindig nagyon tetszenek a munkáid, irigylésreméltó ahogy a kezed alól valami szépséges kerül ki.
Ami a karácsonyt illeti, ebben az évben időben elkezdek készülődni, mert imádom a karácsonyi hagulatot. Nem szeretnék arra ébredni, mint tavaly, hogy vége az ünnepeknek, én pedig alig hangolódtam rá az egészre. Most máshogy lesz :)Kívánom mindenkinek, hogy találjon idöt és energiát magában, hogy ne vesszen el a mindennapi hajtásban.
És Neked Nina pedig kivánom, hogy legyen időd és erőd megint hímezni :)
la gagnante sera certainement très heureuse, ce petit paquet est splendide
bises d'Azalée xxx
Ez kihagyhatatlan! Ennyi szépség!
A karácsonyt nem szeretem igazából. Pontosabban a rohanást, a tömeget, a minden létező pénz elköltését. Nincs hangulat. Mert már októberben díszkivilágítás, dekoráció stb.
Ez igaz két éve megváltozott, mert kaptam egy életre szóló kisangyalt - aki most éppen krampusz - s ezzel minden megváltozott.
Én is jönnék játszani! :) Nekünk most nagyon erősnek kell lennünk karácsonykor, mivel ez az első karácsonyunk apukám nélkül. De bízom benne, hogy együtt túléljük, és szép pillanatai is lesznek az ünnepnek. Remélem a szerencse mellém szegődik, mivel születésnapomkor sorsolsz! :)
At you remarkable works! And by such gifts it is impossible to pass! It is dream! I will hope that to me will carry!
My publication
Óóóóó ez igen!!! Én ezért a hóemberes kis függőért teljesen oda vagyok, nagyon guszta :) darab, annyira tetszik!!! Persze a köret is tyűűűűűha!!! :)))))
Köszi, puszi!!! :)
ah chouette on peux ecrire en français LoooL
alors j'ai découvert votre blog y'a pas longtemps et je suis en admiration! Un immense bravo pour votre blog et tout ce que vous faite... surtout vos toile teinte! j'adorerai pouvoir vous en acheter ;)
je prépare mon article demain sur mon blog pour parler de votre petit jeux de noel ;)
Voici le lien: http://chezlilounette.over-blog.com/
à très vite, Gros Bisous
*stéph*
Hűha, én a fonalaidért vagyok (még mindig) oda meg vissza, így én is beszállok a játékba, hátha... :-)
A karácsonyt a sok finom illatért (fenyő, gyertyák, sütemények) imádom és hogy kb. 2 hétig együtt a család!!!
puszi
Thank You for giveaway! I am often in your blog and I am pleased with your work!
I will hope!
my blog:http://hihelena.blogspot.com
I love this little ornament and for sure I'm in!! I love Christmas because of all the gifts, of course~ Not only receiving them, but giving them as well~
Thank you for this wonderful giveaway!!!!
Wow, what a generous giveaway! It's already worth to join because of your ornament, but all these yummy fabbies make this giveaway even more irresistable :)))
Christmas for me is joy, presents, happiness in my children's eyes, smell of the real Christmas tree...
Hello Nina, !!!!! What a wonderful idea and what a beautiful gift, I enjoyed the Christmas feast is a very important and we are celebrating with your family, would be a nice gift just received your package a hug :-))) Ely
Kedves Nina! Szeretnék jelentkezni játékodra, és erre a gyönyörű "karácsonyi" ajándékra pályázni. Mit jelent nekem a karácsony? A békés családi együttlétet, a ragyogó gyerekszemeket, a meghitt hangulatot, a mézeskalács és fenyő finom illatát, ami már hetekkel előtte betölti a lakást. Én mióta kisfiam megszületett (sőt még csak kismama voltam) mindig sírok karácsonykor, már a fa díszítése közben. Persze mindig örömömben, boldogságomba. Kívánok Neked békés, boldog, izgatott karácsonyi készülődést!
It's a beautiful giveawey! And great holiday, when come true the daydreams! I from Russia, but much want to participate in your playoff.
(information on gift in left row my blog)
Ohh Nina, what a beautifull give awat ! Are you sure you don't want to keep it?
I don't hate or love christmas because I don't cellibrate it. I cellibrate Yule (dec. 21th) because I'm a pagan. But Yule and christmas are almost the same. We do have a Yule (christmas) tree and decorate it with many (handmade) ornaments, the only thing that isn't the same between christmas and yule are the religion. So I hope you will included my name in the drawing, because that ormnament alone is just beautifull !!! And then the fabrics... YUMMIE !!!!
Nina, what a magnificent giveaway! In the previous post in your blog I have written that anyone would be happy to receive a gift from you and I am very glad to have such a possibility too. I would be absolutely happy to receive anything made by your hands, I'm not so lucky, but I will keep my hope! :)
Hugs
Tania
Oops, I forgot to say... I have put your give away picture in my side bar :)
Nina, köszönet részére-a blog és a lehetőséget, hogy nyer egy ajándékot. Szeretem a karácsonyi meglepetés.
Én is jelentkezem, hátha egyszer én is szerencsés leszek és a Ninafélecsodásdolgok-ból kaphatok:-))
A Karácsony a legszebb és legmeghittebb ünnep számomra. szeretek adni és kapni is. Szeretem a gyermekeim csillogó örömmel telt szemecskéiket látni a fenyőfa alatt. Szeretek előtte főzni, sütni együtt a családdal. Az illatok, a nyugalom, a hóesés...mind, mind nagyon szép és én nagyon szeretem!
Drága Nina!itt rengeteg komment lesz,mert minden műved csodás,az ajándék is !!!
azért benevezek én is,hátha...
A Karácsonyt azért szeretem,mert Jézus születésnapját ünnepeljük .Szeretem a készülődést,a finom illatokat,a hangulatot,a gyertyákat,a hóesést-ha van....
Köszönöm a lehetőséget!
Szia Nina!
Szeretnék veled játszani, nagyon tetszenek az ajándékaid. Mindent elképzeltem, hogy hova tudnám használni. :)
A karácsony nekem nagy családi összejövetelről szól, amit minden évben nagyon várunk. :)
hi, i've been browsing your blog for a while now but never left any comment! this is a lovely giveaway, so generous of you. happy holidays!
Szia!
Hűha! Csodaszép ajándékcsomagot állítotál össze!
Miért szeretem a karácsony? Ha azt írom, hogy, mert a szeretet ünnepe, akkor az olyan elcsépelt már. Azért szeretem, mert van két gyönyörű szép gyerekem, akiknek imádok örömet okozni. Az acsillogás ami a szemükben van, az az örömköny, ami megjelenik, mikor azt az ajándékot meglátja, amit nagyon szeretett volna, hát az leírhatatlan! Hát én ezért is szeretem a karácsonyt! Meg azért, mert ilyenkor összejön a család és több időnk van egymásra, mint a rohanó hétköznapokban.
Köszönöm, hogy játszhatok Veled!
Cinella
Hello, Nina!
What a nice giveaway! :))) I love Christmas for flavours of childhood - mandarins, pine and cinnamon!
The link: http://carolinnarom.blogspot.com/2009/10/christmas-giveaway.html
Hi Nina,
Please count me in your wonderful giveaway.
And what do I love about Christmas?? That's easy - being able to spend lots of time with my family!
Julia:0)
Felicidades por tu blog !!!
Me gustaría participar en el sorteo.
Saludos desde Cabrils -Barcelona
Count me too please! :))
http://yaga-yo.blogspot.com/2009/10/blog-post_30.html
Please put me, hello from Canada
Szeretnék jelentkezni, de kicsi lányom blogja meghívós, így is ér?
S hogy miért szeretem a karácsonyt? Mert mostanában alakítjuk a saját hagyományainkat, idén a 2,5 éves már érdemben is tud készülődni, tavaly még csak az összecsapós kezű huncutka miatt volt szép. És mert idén eggyel többen leszünk a fánál, jövőre meg már ő is alatta ünnepel. :-) Tehát, mert csupa várakozás ez az ünnep.
What a nice generous giveaway for the holidays. Christmas is always special due to time with family and the act of giving to others! I love all the colors and food involved with the celebration. Our church decorations and services are very special at this time of year also. pj
Kedves Nina!
Igazán szép játékot hirdettél meg, gyönyörű ajándékokkal.Én még soha sem nyertem ilyen játékon.....másfajtán sem nagyon :) így egy pár sikertelen jelentkezés után megfogadtam, többet nem jelentkezem egyre sem, mert úgy látszik nem vagyok az a nyerős típus.... Hozzád erre a játékra még is szeretnék! :)
Én a Karácsonyt azért szeretem, mert talán ez az egy alkalom van az egész évben arra, hogy az egész családom együtt legyen.
Remélem Karácsony alkalmából rám köszönt a szerencse! :)
A játékod a http://horgolotu.blogspot.com/
blogomban hirdetem meg.
Thank you so much for the chance to win this wonderful giveaway! My favorite part of Christmas holidays are spending time cooking up my families favorite foods. They love my cooking and I can do alot of it during the holidays!! Merci~~ Faye
carolinastitcher.blogspot.com
Hi Nina...what a lovely giveaway. I love your little ornament. I love the season of Christmas...the decorations, the colors, the twinkling lights, the joyfulness of everyone and most of all the crisp nights and the smell of wood burning in fireplaces...and a spiked apple cider would be nice too! Please include me in your giveaway. Off to post the button on my blog! :)
Oh, nice giveaway!
I love Christmas for the family dinner :) My family and me are looking at the sky the first star and then have "vecherya" - means supper:) and the main dish is kutya.
A good giveaway for sure!
Nina, what a lovely giveaway. What could be better to receive then something handmade by you.
Please enter me in your drawing!
Thanks
Szeretnék veled játszani, nagyon tetszenek az ajándékaid.
A karácsony nekem nagy családi összejövetelről szól, amit minden évben nagyon várunk.
Szia Nina!
Bár én még új vagyok, de én is szeretnék részt venni a játékodban.
A felhívásodat feltettem az oldalamra is, ide:
http://kreativsagok.multiply.com/journal/item/100/100
...és visszalinkeltem.
S hogy miért szeretem a karácsonyt?!
Mert Jézus Krisztus, Isten fia, a Szabadító - az enyém is, akkor lett emberré - az én szívemben is. Számomra arról szól ez a nap, Akinek a születésnapját ünnepeljük (bár nálunk is kerül ajándék a fa alá - de leginkább a fiam részére).
Nálunk talán ezért nincs rohanás... :) Leginkább egymás felé fordulunk. Olvasunk, játszunk, beszélgetünk, énekelünk, és persze nagyokat sütünk.
Nagyon szeretem a karácsonyt. Vannak otthonról hozott, megőrzött hagyományaink, de igyekszem törekedni a békességre, és nem beleveszni az ajándékok hajszolásába, a rohanásba, amit sok ismerősöm életében látok. Nem éri meg. A kevesebb, több!
Köszönöm a lehetőséget a játékra.
Isten áldjon! Katus
I love Christmas.
And, I LOVE Snowmen!
I read your blog daily.
It is soooooooo pretty and I also enjoy seeing your finishes.
Marilyn
WOW, how nice and generous of you Nina. Good luck to everyone.
I love Christmas bec I love the spirit of giving, sharing and loving. I'm a Roman Catholic, so it's nice to celebrate the birth of Jesus.
I would love to win your giveaway! I love that ornament and your fimo creations!
Wow! I have always admire your stitching, hand-dyed fabrics and threads and your clay works. Now is the chance to own some. Please enter my name in your giveaway.
I love Christmas. It's a time for family and friends to gather together, to celebrate and give thanks for a wonderful year.
Hugs,
I really like your blog and I really love Christmas.What a generous giveaway!
I love Christmas because of the smell of a Christmas tree,snow, Santa Claus and of course holidays!
Please enter me, Nina - such a cute ornament! I absolutely love Christmas - all the trimmings, trees, decorations, excitement, and everything, but most of all the birth of our Savior. Thanks for the chance to enter your lovely giveaway.
Il est adorable ce petit coussin !
Merci de ta visite et de ta compréhension au sujet de mes " free "
Je te souhaite un très beau dimanche Eva
Oups ! je me suis trompée sur ton prénom
excuse-moi Nina !
Kedves Nina!
Én is szeretnék jelentkezni a játékra, az ajándék gyönyörűséges!!!
Én a karácsonyt 2 okból szeretem. Az egyik az, hogy jó nagy a család és ilyenkor mindenkivel találkozok, még akikkel év közben nem is igazán lehetséges, a másik pedig, hogy van egy kisöcsém, akit nem lehet leírni milyen jó nézni, ahogy örül és boldog :)
Köszönöm hogy játszhatok Veled!
Valika
Hai Nina,happy Christmas n i like to join your giveaway,i love that prize...hope u happy always
http://impianalamaniman.blogspot.com/2009/11/christmas-giveaway-from-me-to-you.html
my email...nonemom@gmail.com
Ó, de jó, de jó, de jó is lenne nyerni! :D Csodás csomagot ajánlasz fel! Én is szeretnék játszani! :D Ma még nincs időm feltenni a blogomra, csak gyorsan szétnéztem, de holnap mindenképp! :D Pusz!
Szeretnek jelentkezni a jatekodra,mert gyonyoru ajandekcsomagot keszitettel es szep gesztusnak tartom,hogy valakit csak ugy meg szeretnel lepni.:)
Mar sokat hallottam rolad.:)Termeszetesen szep dolgokat.:)
Nekem csak a Multin van blogom ugyhogy remelem nem banod ,ha oda teszem ki a gyonyoru muvedrol a kepet es a linkedet.
Nekem a karacsonyba a keszulodes a legjobb.Csak idobe el kell kezdeni,amint vege a nyarnak.Szeretem feldisziteni a hazat es a gyerekekkel irni a Jezuskanak a listat,hogy mit hozzon nekik ajandekba es utanna a fa disziteset...Mi ket karacsony unnepelunk.:)Ugyhogy nekem az unnepi hangulat elkezdodik advent elso vasarnapjaval es valahol januar kozepe fele er veget.A pravoszlav uj ev unneplese utan.:)Ugyhogy kielvezhetem magam.:)
Nagyon remelem hogy a sorsolasodon szerencsevel jarok es az enyem lehet ez a gyonyoru ajandekcsomag.:)
Kedves Nina!
Csodaszép ajándékaidra jelentkezem én is.
Nagyon szeretem a karácsonyt megelőző készülődés, várakozás időszakát, amire az évek során, mióta saját gyerekeim vannak, saját hagyományaink alakultak ki.Igyekeztünk a lányainknak azt is megmutatni, hogyan lehet a másiknak önzetlenül adni, örömet szerezni....
coucou
c'est re moi, voilà le message est passé sur mon blog ;)
http://chezlilounette.over-blog.com/
Bon dimanche Bisous
Wow, what a great giveaway!
Christmas for me this fairy tale, the fresh smell of a Christmas tree, the warm company of friends and my family!
It's great giveaway! Thank you, Nina!
I love Christmas because it makes people good for others and more caring.
Quel adorable cadeau et quel blog magnifique... Je veux bien tenter ma chance, moi aussi...
Fred
http://lespetitescroixdefred.over-blog.com
Je découvre ton blog et tente ma chance ! Ce que j'aime dans cette période de Noël, c'est décorer ma maison aux couleurs de Noël, rajouter chaque année des petites choses "hand made", préparer les petits gâteaux de Noël et embaumer ma maison d'odeurs épicées et fruitées !
Delphine
you are truly most kind, I have enjoyed visiting your blog and reading about all your wonderful times! Thank you.
Csodás ajándékokat kínálsz megint!
Szeretnék én is jelentkezni a játékra, hátha most nekem kedvez a szerencse...
a beautiful gift for your readers Nina,
I have post this on my skyblog because they are many people who comes on there and not on my blogger
http://veromilu.skyrock.com/
Kedves Nina!
Én csak úgy egyszerűen szeretem a karácsonyt,de ezekkel a szépségekkel még nagyszerűbb lenne
Félicitations pour votre blog que je ne connaissais pas !!!
je veux bien tenter ma chance.
amitiés.
Szia Nina! Örülök, hogy játszhatok veled és indulhatok a csodálatos pakkért:*)
Hogy miért is szeretem a Karácsonyt? Igazából nem tudom. De azt tudom, hogy szeretem közeledtével elkészíteni az apróságokat, szeretem feldíszíteni az otthonunkat, a fát, szeretem a hangulatot, ami körüllengi, szeretem az illatokat ami a közeledtével csalogat, szeretem a téli szünetet, ami követi, és még sorolhatnám.
Összességében szeretem a hangulatát!
A linket itt találod:
http://giveawaysandblogcandy.blogspot.com/2009/11/ninas-christmas-giveaway.html
Pusz:
Cicurka-Bea:*)
Je tente ma chance tellement le cadeau est beau.
Pour moi, Noël c'est la famille, les échanges, l'occasion de faire plaisir à ceux que l'on aime et, surtout, un peu de douceur dans ce monde de brutes. En plus, le lendemain c'est mon anniversaire !
waouhhh! quel joli lot que tu nous propose la!
bien sur je tente ma chance et je transmets l'info sur mon blog.
Bonne continuation, et bon dimanche, Myriam
Kedves Nina! Ezúton élnék a játékod adta lehetőséggel! :)
A Karácsonyban azt szeretem, h az összes rokonommal találkozhatok, még a nagyon régen nem látottakkal is. :)
Köszönöm a lehetőséget!
hello, Nina! it's a wonderful giveaway :) I really like it) and of course I like Christmas very much..it seems to me that at this wonderful time of the year people become more patient to each other..and they become kinder..:)
so I've put your give away picture in my side bar : my blog is here
I'm sorry, something is wrong whis the link...one more time my blog is here
C'est si joli. Bravo !
Kedves Nina!
Szeretnék jelentkezni a játékodra.
Mit is jelent számomra a karácsony?
Együtt a család, és a lakás minden kis zugát bejárják a finom illatok, és a kis "Mackóm" izgatottam várja, hogy mikor is érkezik meg hozzánk a Jézuska...
Hihetetlen, már mennyi komment érkezett, nagyon köszönöm, hogy ilyen sokan erre jártatok-jártok talán rendszeresen, ez a legnagyobb öröm számomra!
Unbelievable how many of you left a comment here... Thank you all of you for reading me, this is the biggest joy in it for me :)
Quelle charmante attention! Sympa!
Nina, what a lovely giveaway.
Please enter me in your drawing!
Hugs from Barcelona, Spain
Pilar
Úgy sajnálom, hogy lemaradtam. :(((((((((((((
Ja, most nézem, ahogy írom be a szóellenőrzőt, hogy nem, még csak október van/volt. Juhéjj, akkor jelentkezem. :)) A karácsonyt úgy szeretem ahogy van, készülődésestől, főzésestől. ajándékozással, díszítéssel együtt. Imádom, főleg mióta nincs rohangálás ide-oda. :)
Köszi a lehetőséget. :)
Hi nina...Christmas is magic and your giweaway is absolutely wonderful :)
a big kiss from italy
stefy
Hogy miért szeretem a karácsonyt? föleg a hangulata miatt, mert a 25 éves vén lakli lányom még mindig ragaszkodik a karácsony esti "szertartáshoz" amit gyerekkorában alakitottam ki (ugyhogy diszithetem a fát egyedül) Szeretem az advent napjait, az együtt sütést-fözést és barkácsolást amiben már a harmadik generáció is segit.... és jó érzés látni hogy lányom ugyanugy gyertyát önt és fadídzt hajtogat pici lányával mint velem csinálta úgy 20 éve.....
Hello your blog is a pure marvel best regards of marylin FRANCE
Http: // poussy-stiches-my-love.over-blog.com
Hi Nina, kind of you to think of us and offer such lovelies. Please include me in the fun! I love Christmas because it brings family together.
Sweet Stitchin...
http://stitchinsweetsue.blogspot.com/
stitchinsweetsue@gmail.com
How sweet...I love the prim looking ornament! I would love to be considered for the giveaway.
I love Christmas because it is the one time of year all of our family can get together. It so cozy when it is cold out and the house is full.
Je joue UNE TONNE Joli Petit jeu sur ton blog, j'aime beaucoup la fête de Noël c'est un moment ou la famille se réunie et ou l'on se retrouve tous à la maison ensemble. A bientôt. Michèle
Wow Nina ies fantastic your Giveaway, I want to participate, thenk you very much, and congratulations for your beautiful blog!
Köszönöm a lehetőséget, és örömmel élnék vele. Mesések az ajándékok! :)
A felhívást itt tettem közzé:http://oltogeto.blogspot.com/2009/11/nina-jateka.html
A karácsonyban leginkább a készülődést szeretem. Nem törekszem rá, hogy minden tökéletes legyen (ez reménytelen lenne), csak a hangulat a fontos. Különösen, amióta gyerekeim vannak. :) Szeretem a díszeket, a színeket, az illatokat, a békéjét. Már most várom. :)
I'd love to take part in your giveaway. Presents are so nice. Kisses
Hola, Nina! Qué maravillas piezas para un sorteo! Sería un grandioso regalo de Navidad recibirlo! La Navidad: me encanta el espíritu que trae consigo! Es sentir como todo se rodea de belleza y amor! Nos dedicamos a engalanar nuestras casas, nuestras mesas y hasta nuestro corazón para recibir el nacimiento de Jesús! Y también para compartir con familia y amigos! Es uno de los bellos momentos del año! He publicado la noticia en mi blog, puede verlo en este enlace: http://detodounpococonmismanos.blogspot.com/2009/11/otro-sorteo.html!
Suerte para todos! Un abrazo!
Hola, Nina! Qué maravillas piezas para un sorteo! Sería un grandioso regalo de Navidad recibirlo! La Navidad: me encanta el espíritu que trae consigo! Es sentir como todo se rodea de belleza y amor! Nos dedicamos a engalanar nuestras casas, nuestras mesas y hasta nuestro corazón para recibir el nacimiento de Jesús! Y también para compartir con familia y amigos! Es uno de los bellos momentos del año! He publicado la noticia en mi blog, puede verlo en este enlace: http://detodounpococonmismanos.blogspot.com/2009/11/otro-sorteo.html!
Suerte para todos! Un abrazo!
hello,
c'est super gentil d'offrir des cadeaux! tu es un peu le père Noël... je ne sais pas pourquoi j'aime Noël ,peut-être est-ce la magie de l'enfance ...les lumières;les décorations..;
En tout cas,j'adore !!! et je brode Noêl très souvent!
Hola Nina, me gusta mucho tu blog y paso por aqui muy a menundo tienes unas cosas preciosas y haces unos teñidos preciosos!! Por favor anotame para este sorteo, muchas gracias!!
Un saludo desde España,
selene5252@gmail.com
Nina, hello! I like reading your blog very much , there are many interesting and beautiful things, have a rest soul and drew inspiration! I like Christmas, and i think during these days the world is kinder:))) Although the probability of winning is negligible, I will try luck in the draw and try to win a delicious candy. Link to the candy on the sidebar of my blog http://bumari.blogspot.com/
Hello Nina
I would love to join this gifeaway.
I love christmas because it brings the family together we always spend it together.
Greetings Monique
Que lindos regalos, desearia participar de este giveaway. Muchas gracias. Greetings from Uruguay
javasa4@hotmail
Super un jeu!!!!
C'est bientot Noel c'est super a toi d'organiser celuici.
Bises de France er mercis de cette idée.
Bonne soirée
Kedves Nina!
A sok gyönyörűségért én is szeretnék játszani.
A Karácsony nekem a meghitt, családdal együtt töltött pillanatokat jelenti.
Üdv: Ildikó
hildiko74@gmail.com
Madre mía...cuántas cosas bonitas!!!
Kedves Nina!
Én is szeretnék jelentkezni a játékra, az ajándékod gyönyörűséges!!! :))
Szeretem a karácsony előtti készülődést, a karácsony hangulatát,és ilyenkor együtt az egész család,ami máskor nem mindig megoldható.
I love this blog!!!
Hola Nina, me gustaría participar en tu sorteo,son cositas preciosas, a mi me encanta la Navidad pues son fechas entrañables en las que disfrutas de tus seres queridos, la familia, la unidad familiar, y ahora que tengo dos preciosas niñas las disfruto aún más con ellas, montando el árbol, el Belén, nos vamos por Sevilla y disfrutamos de sus calles adornadad, de las luces ...en fin , adoro la Navidad.Un abrazo desde Sevilla España.
Hello, I am a great fans of your works, I usually watch your new creations because I have your blog in my favourites one. You have tought me a lot of deals and great sites in intenet. Then I want thanks you for all those things.Great give away Nina
my blog is http://miniaturasylaboresdeteresa.blogspot.com/
Great giveaway! Please enter me in your drawing!
Hi Nina,
I am glad to see your blog has become so popular. You're work is wonderful & I llok forward to reading it every week as I love your photography. You are very talented - what a wonderful giveaway!
Cathy aka scooby
A great giveaway Nina! What a lovely gesture! Please enter me in your giveaway!
Hello Nina!
What a great giveaway!
I hope luck will be on my side:)))
http://flamingosvalley.blogspot.com/
I have just found your blog and I really enjoyed it. Please put in my name for your great giveaway. Your designs are great!
c'est trop beau tout çà !!!
je tente ma chance
What a nice giveaway! You are beating the 'Christmas rush'!!
Christmas is a special time for me.
It brings back lots of childhood memories and also memories of our
son's holidays as a child (now he is grown!).
Please include me in your generous
giveaway.
Best wishes....
i want to join too!
nice giveaway:)
Nagyon szép ajándékok! Előre is gratulálok a szerencsés nyertesnek:-)
Nekem sajnos nincs blogom, de a karácsonyt ettől függetlenül nagyon szeretem...Az illatát, a színeit, a készülődést. Ilyenkor tényleg angyal száll a földre, valami mesebeli várakozással, ilyenkor újból kisgyermeknek érzem magam:-)
Nina, your blog - one of the most favorite! Get a handmade gift from you at Christmas - just a dream! Thanks for the chance! Link to the right panel ttp://domicol.blogspot.com/
Thank you for the opportunity to win this beautiful giveaway. Your blog is so lovely and so are your creations. Have a nice week! Twyla
Drága Nina! A feladatot teljesítettem! :D Vissza is linkeltem! :D És már most köszönöm ezt a szép játékot! :D
Nina
Your works are lovely, and I admired your fabrics.
Thank you for your giveway.
See you soon.
Kisses from Barcelona
I read your blog for several months, I am charmed with the cross stitch and I improve my English with your posts.
I would like to participate.
Kisses!!!
Che bellissimo giveaway.
Nina partecipo volentieri.
Io amo il Natale perchè è il periodo in cui passo più tempo con i miei fratelli che abitano lontano....
a presto Maria
Great giveaway Nina!! I will hope
Ciao Maria
hello Nina!
devant d'aussi jolies tentations je ne peux pas résister.....je tente moi aussi ma chance car je suis une éternelle gamine et je crois au père,non,à la mère Noel!
j'aime noel pour la petite étincelle de bbonheur qui s'allume dans le regard émerveillé des tout petits et aussi dans la réalisation des rêves des plus grands.j'aime noel pour la chaleur des retrouvailles familiales,pour les éclats de rires et la complicité des cousins heureux d'être à nouveau ensembles....j'aime Noel pour la chaleur qui est apportée aux plus démunis ,pour la porte qui s'ouvre aux oubliés,j'aime noel pour tous ces petits "miracles" qu'il fait naitre....
je n'aime pas noel qui me rappelle que les absents sont encore plus absents,je n'aime pas noel pour tous les enfants des pays en guerre,pour tous ceux qui sont seuls..............la liste est très longue..........
j'aime Noel parce que,loin de chez moi,une amie "virtuelle",rencontrée par la magie d'internet,a eu cette merveilleuse idée de vouloir faire plaisir ......
alors NINA,à toi aussi,je souhaite d'avoir un merveilleux noel!
je t'envoie mille bisouxx ROSES!
Szia Nina,
Nagyon klassz ajándékokat ajánlottál fel, én is szeretnék játszani veled. :)
Én azok közé tartozom, akik szeretik a karácsonyt. Szeretem a fa illatát, a mézeskalácsokat, a fényeket, a díszeket. Most lesz az első igazi karácsonyunk 3-ban és alig várom Eszti reakcióit, mikor meglátja a fát.
Szeretem a készülődést, barátnőimmel sütünk mézeskalácsot, készítünk adventi koszorúkat.
És szeretem látni a jól eltalált ajándék örömét. :)
My dear Nina, with all these participants I have a few possibilities to be the lucky winner of your delicious Christmas giveaway. But let me tell you I have already been very very lucky receiving your precious gift! I have posted the info on my blog and good luck to everybody!
Hugs, Tizy
J'aime bcp votre blog et j'y poste pour la 1re fois :)
j'ai Noel car c'est vraiment l'occasion pour ma part de preparer et d'offrir de multiples cadeaux :)
Szia Nina!
Én is jelentkezni szeretnék a játékra, kitettem a logót is.
A karácsonyt az elmúlt pár évben szerettem meg újra. Idén lesz az első igazi karácsonyunk kettesben, készülődéssel, díszítéssel, fényekkel és az illatokkal.
Gyönyörű ajándékok! Köszönöm a játékot! :))
Thank you, Nina, for the lottery!
http://wwwmyblogblogspotcom-elena.blogspot.com/
What a lovely giveaway you having Nina, I like to enter the draw.
I love christmas because all family's comming together, having a great time, with a the lovely decoration...
Húúú, de nagyon szerencsés lesz, akinek ez a sok szép ajándék jut!
Köszi a játéklehetőséget! :o)
Hallo Nina i love christmas and i love your creations and than i love you giveaway... kiss.Giovanna
Hello,
What a wonderfull website...thanks to give us so much...it's really beautifull....
I'll make a post on my blog about you and this lovely game...
I want to play...to try to win because we want to create a creativ center in merida-Yucatan to show to the mexicain people what we make in europa...because they know only all the thigs which are coming from states...And we need so many material and tools...
Thank you.
Patricia
www.atelier-de-merida (Belgium)
and my daughter in Mexico : www.sixsens-creacion.com
Bye and thanks.
Hi, Nina!
I'd like to participate in this drawing.
Your blog is really inspiring! Despite the fact that the page is loaded for a long time:), I always wait patiently because I know that I should see something amazing-ly awesome:).
have a great day! and keep on stitching!
regards, Tanya
cutie_goodies[at]yahoo.com
Hello Nina!!
I would like to participate in your wonderfull giveaway...
Thanks for that.
Beatriz
MercyBea
Kedves Nina!
Én is szeretnék játszani veled! Írom a blogomba a kérésedet!
Bárcsak én nyerném meg a csomagot!!!!
hello from Russia!
a beautiful gift for us!
ekspa.blogspot.com
Include me in the list please! I love primitives! http://fialkindom.blogspot.com/
i think there is no chance but there is still a hope:)
I love X-Mas because of my kids, I am trying to make it unforgatable for them and at the same time it gets unforgatable for me, MERRY X-MAS TO YOU!
http://alena-ax.blogspot.com/2009/10/blog-post_24.html
Please enter me in your wonderful giveaway - Thanks!
kimberlybreid@hotmail.com
Your blog is so fabulous I need to visit it quite often! Your make a lot of bautiful things! As for Christmas: I like the cosy period, being together with friends and family, near the fire, doing crafts, cooking sweet cookies etc etc! Please count me in for your 'giveaway'. I'll make a link to your blog from mine as well. See you later and warm hugs from Belgium!
Kedves Nina, micsoda szuper lehetőséget ajánlasz! Én is szeretnék élni vele!
Én azért szeretem a Karácsonyt, mert ez az a pár nap, amikor biztosan lecsillapodnak, elcsendesednek kicsit az emberek. Ilyenkor (már a készülődés bonyodalmai után - és ezt nem szeretem) pár napig nyugalom van. Fenyő, fahéj meg narancs illat és azok a csodaszép fények mindenfelé!
Kedves ilyenkor emlékezni a gyerekkor ünnepeire, amikor még mindenki velünk volt, aki kedves a szívünknek.
Kedves Nina!Szeretnék én is jelentkezni a játékodra.
Én szeretem a karácsonyt,nagyon közel áll a szívemhez ez az ünnep.SZeretek adni,örömet szerezni másoknak. Az idei karácsonyunk biztosan különleges lesz,hisz ez az első karácsonyunk külön,közösen. Izgatva várom ,hogy a már nay (2,5éves) fiam,hogy reagál a fára ,az ajándékokra,illetve,hogy az akkor már 6hónapos kisfiamnak hogy fo tetszeni a fa, a fények.
Kedves Nina,
Köszönöm a lehetőséget a játékra!
Nem is kell gondolkodnom azon hogy mit szeretek a karácsonyban: azt hogy én magam készíthetem a szeretteimnek az ajándékot és mindig igyekszem valami különleges sokszor vicces csomagolást készíteni. S hogy mitől többe z mint egy szülinap? Az egész család összegyűlik nagyiék házában, jókat eszünk, beszélgetünk és örülünk egymásnak!
A játékod közzétettem a blogomban!
Just for the fun. This giveaway is just gorgeous. Thank you Nina. Rachel D.
Olá Nina!!!
Sou Sonia do Brasil e conheci seu blog através do blog da Gladis.
Estou aqui para participar do sorteio.
Obrigada pela oportunidade.
Soy Sonia del Brasil, coneci su blog atraves del blog de gladis.
Estoy aqui para participal del sorteo.
Gracias por el oportunidade.
Besotes
Sonia
Me encanta participar en todo lo que organizas, te mando saludos de Mexico con mi cariño.
I love everything involved in planning, I send greetings from Mexico with my darling.
A gorgeous giveaway !
I want to join in the fun too :) Please include me. Thank you.
Mostanában nem játszom, mert sosem nyerek, de ennyi gyönyörűség láttán, újra kedvet kaptam.
Nagyon szeretem a munkáidat!
Mostanában nem játszom, mert sosem nyerek, de ennyi gyönyörűség láttán, újra kedvet kaptam.
Nagyon szeretem a munkáidat!
I love Christmas cause I have small kids and they are just so thrilled about it.
Wow, Nina, I want to win :D
I love all, what you made!
Great giveaway!
bellissimo!!! il tuo giveway è stupendo!! ho visto il tuo blog, che nn conoscevo, ed è stupendo!!
un abbraccio dalla lontana Sicilia.
Angela,Ct.
Bonjour et merci pour ce trés beau jeu avec ces trés jolis cadeaux! j'éspere pouvoir m'inscrire même si j'habite en France, en tout cas voici mon article http://sopsophistory.over-blog.com/article-des-ptits-jeux-sur-la-blogosphere--38548349.html et votre blog est superbe! bises
bonjour ,
ton blog est super !
j'adore la période noël , très féérique !
j'ai mit un mot sur mon blog , j'espère que mes amies viendrons te voir .
a bientôt
biz
nice giveaway Nina!!, please draw me in.:D
what i love of christmas?, the big smile in the face of my daughter.
What a great giveaway, Nina! Please enter my name in the drawing!
je découvre votre blog qui est superbe
je m'inscrit pour votre jeu le lot est vraiment magnifique
et je file mettre article sur mon blog
a bientot Katia
Oh - I'd love to be entered into this lovely giveaway! I love Christmas day when it happens - all preparations done, and you can just enjoy the family's enjoyment!
Viv in the UK too_busy_to_stitch@yahoo.co.uk
thank you for this gift i discover your blog which is beautiful
i wrote it on my webblog
deroowse
htis is my blog:http://deroowse.over-blog.fr
I love Christmas because it gives us time to be with our family and take part in some of the traditions that have been handed down through the years. I would love to have something you have stitched to add to our joyous holiday!
diana.h@comcast.net
Realizzi sempre cose meravigliose!!! Enza xxx
Thanks for the chance at such a beautiful giveaway.
Terry
Precioso todo lo que enseñas!!Mi email es kelasanchez@gmail.com, ahora mismo me pongo a preparar la entrada y te linkeo en mis favoritos
Én is szeretnék játszani, nagyon szépek az ajándékok!!
Ennyi gyerekkel amennyi nekem van, csak szép lehet a karácsony, de amúgy is nagyon szeretem, mert imádok ajándékozni, szóval ez az én ünnepem, mert ilyenkor mindenkinek lehet!:-)
It is a beautifull patron and the gif a way is also nice Greeting from Holland.
I would love to be included in the give-away!
I would love to participate
the thing I like most of Christmas is adorning the christmastree with my children.
my mailadres is: haske@libero.it
Thank you, Nina, for nice Giveaway! I like you blog! And I like Christmas. This's the only holiday I adore in year round. I'm far not a child, but I still believe in magic of Christmas Spirit, and I do really enjoy all that Christmas gives us: toys, decorations, presents, surprised and even these holiday days which I can spend with my family and friends.
http://lovebiser.blogspot.com/2009/11/blog-post_03.html
Én is szívesen játszom ilyen gyönyörű ajándékokért.
What a wonderful giveaway!!! I am new to cross stitch and I love Christmas!! I would love to win this giveaway, how exciting it would be!!!!
Hugs,
Margaret B
Wauw, what a great give away. You asked us to tell short why we love/hate Christmas. I belong to the group who loves Christmas. Each year I'm celebrating the birth of my Savior, Jesus Christ.
There's a great respons on your giveaway. It will be fun reading all the messages.
The winner will be a very lucky winner.
It's a bit soon but... Merry Xmas to you and all your loveones. God bless you.
Nice greetings, Willeke
the Netherlands
Wauw, what a great give away. You asked us to tell short why we love/hate Christmas. I belong to the group who loves Christmas. Each year I'm celebrating the birth of my Savior, Jesus Christ.
There's a great respons on your giveaway. It will be fun reading all the messages.
The winner will be a very lucky winner.
It's a bit soon but... Merry Xmas to you and all your loveones. God bless you.
Nice greetings, Willeke
the Netherlands
bonjour, nina
je suis bresilienne et je veux participer a ton jeu mais je n'ai pas de blog, il est possible?
merci et bonne journne
maria cecilia
mon e-mail
mcmmf2@globo.com
Hola Nina me gustaria participar de tu sorteo tus cosas son maravillosas y perece que todas nos hemos contagiado del espiritu navideño que se aproxima un abrazo desde Sevilla :)
Sorry, I don't speak english well but I would like win yor present. I've not understand well but I wish you to say this: Me encanta la Navidad por su magia, por los momentos especiales que hay en ella, porque todo el mundo se llena de buenos deseos.
Mi e-mail (po si me toca ese precioso regalo): jpnvms@yahoo.es
Un beso.
Virginia
Sorry, I don't speak english well but I would like win yor present. I've not understand well but I wish you to say this: Me encanta la Navidad por su magia, por los momentos especiales que hay en ella, porque todo el mundo se llena de buenos deseos.
Mi e-mail (po si me toca ese precioso regalo): jpnvms@yahoo.es
Un beso.
Virginia
Merci pour ton jeu et tes beaux cadeaux
Amitiés de France
Annie
De jóó!Köszi a lehetőséget,naná,hogy semmi pénzért ki nem hagynám!:)
Nagy öröme lesz valakinek elsején!(remélem nekem:)
Játékra fel!
Nina:
I am in Massachusetts, USA, and I love the autumn and winter. Not only because of the beauty of the Holidays, but because of the beauty of nature and the cooler temperatures. Thanksgiving and Christmas can have such beautiful decorations, music, and of course, food. I love the religious ceremonies and the way that people bother to do things for their loved ones and others. For me, Christmas is a religious holyday, but I think the season changes people everyone who participates.
I love your blog. I don't have a blog yet, but if I get one before 11/30, I will include the links. Thank you.
I'd love to be entered into your generous giveaway! Your stitching is just gorgeous and I hope to be as good as you one day!
I love Christmas because I love to be with family and I love to give.
Pont most gondolkoztam, hogy el kellene kezdeni megint hímezni. Ez egy jel! :)
Karácsony: Egyértelműen a szeretet ünnepe. Olyankor tényleg mással nem foglalkozok. Már két hónappal előtte lázban égek és igyekszem saját készítésű tárgyat alkotni. Imádok sütni ,együtt, a többiekkel. Szeretem az ízeket, az illatokat, a feldíszített fát, magát a fát díszíteni, a családdal együtt lenni, nézni, ahogy bontják az ajándékokat. Mindent szeretek, de tényleg mindent! Alig várom, hogy otthon lehessek Velük! ( Most kicsit megint előjött a honvágyam!:$ :) )
Un grand merci pour ce post, l'esprit de Noel est présent et j'aime cela. il y a plein de choses magnifiques bravo et à bientôt, KATY
Oh, quelle belle découverte aujourd'hui sur votre blog grâce à Liselotte. Je reviendrai vous voir pour me replonger dans votre univers. Merci pour le petit jeu, je joue même si je brode rarement pour Noël.
Nina, a beautiful work!!!!!
http://maryannna.blogspot.com/2009/11/blog-post_04.html
Thank You for giveaway!
Szia! Látom nagyon sokan jelentkeztek a játékodra, de azért megpróbálkozom én is.
Kellemes alkotást!
Dear, Nina!
What a wonderful giveaway!!
I'll be sooo happy to recieve it, if it's possible!
I believe in miracles...
with respect,
Svetlana
Lovely give away, Nina. Please enter me in your draw and thank you for the oppertunity to enter. Hugs Ronel
Was für eine schöne Idee du da hast, eine andere Person einfach mal so zu beschenken und man muss gar nichts selber tun außer dir zu schreiben.
Das tue ich hiermit sehr gerne, auch wenn bei so vielen Intressierten die Chance wohl kaum sehr groß ist, wirklich zu gewinnen.
Doch das ist es ja nicht, ich denke, Anerkennung für das, was du tust, möchte ich dir aussprechen und wünsche ganz einfach allen Mitmacherinnen viel Glück!!
einen schönen Gruß aus Deutschland
Eva
what a beautiful giveaway, count me too! :))
J'aimerais participer à votre petit concours. Le lien est déjà mis sur mon blog. Même si je ne gagne pas, j'aurais découvert un très beau blog, félicitations !
Me encantaría participar en el sorteo, tienes un blog muy interesante.
Mi blog: bauldelosretales.blogspot.com
Mi email:
bauldelosretales@gmail.com
Un abrazo
Nina, a nagyvonalú karácsonyi ajándékot, boldog, mint azelőtt, és nagyon gondos részletességgel. Nagyon köszönöm.
Szerelem,
Mavi.
Ciao Nina il tuo blog e' stupendo. Anch'io ADORO il Natale.
Un salutone Anna Rita
Post a Comment