June 3, 2010

Birkás doboz - FércJuditnak


Az úgy volt... :) Mivel hoggyal nem kezdünk mondatot... De hülyén hangzik ez így :D
Szóval, Juditnál kinéztem egy gyűrűt, amiből egyetlen darab van, ami az enyém lesz :)
A jobbszélső az :) És megkérdeztem Juditot, hogyan is lehetne az enyém... Ő valami apróságot kért érte, valami mini hímzést, de én azzal nem voltam megelégedve, nem éreztem elég jónak,
így inkább csináltam egy dobozt is. Remélem, Judit, szereted a barikat :)
(Mivel megkapta, már mutathatom.)

I've seen a beautiful ring on Judit's blog and asked her about the details how can I have
that one (on the right of that picture I linked). She told me what if we can chage.
She would liked to have something small stitched by me, but I wasn't satisfied with those
miniature ones, so I've made a tin too. Judit, I hope you like sheeps ;)

FercJuditnak_5_byNina_2010may
Boîtes Poule et Mouton

Köszönöm a cserét :)


Take care and keep stitchin' :)

post signature

38 comments:

Patty C. said...

That is too cute
I just love it
Little Sheep Designs are so adorable :)

unikat said...

ó, DE TÜNDÉRI TÖKÉLETES SZÉPSÉG!
ANNYIRA PRECÍZ VAGY! OLYAN SZÉPSÉGES!
S A GOMBOSTŰK IS PAZAROK!

Retrohungary said...

Minden gyönyörű. A képek is nagyon jók, de élőben higyjétek el még szebbek. :))) Nagyon szépen köszönöm Nina. Nagyon jól jártam én evvel a cserével, de majd kitalálok valamit. :) Lehet, hogy a képeidet is kölcsön veszem, de kiegészítem a gyűrűkkel, amiket a minikből készítettem. :))

Márti said...

Gyönyörű munka, nagyon édes ez a minta - és a Te gyűrűd is szép!!!! :)

Calor de Hogar Tejidos said...

Me encanto!!!
Tienes unas manos maravillosas!!!
Isa

Zsófi said...

Szuper lett, gratulálok!

Kelly said...

The Sheep box is too cute. I love your finishing.

Maria said...

so cute ;)
beautiful tin
ciao MAria

Carmen said...

beautiful tin, look so pretty.

corinna said...

charmingly done
love the colors

Deb said...

I can see why you would want one of those rings. They're so nice. But what you made for Judit is just wonderful. I absolutely love it. Beautiful finishing as usual Nina!

Anonymous said...

I LOVE the scissor fabric on the box! It's so perfect! I think she will enjoy it very much. :)

Dia said...

nagyon gyönyörű lett a hímzés és a kivitelezés is! megkérdezhetem, hogy ezeket a kis dobozokat honnan szerzed be?

Theresa said...

So cute!!!!!!
I'm sure she will love it!!!

Barbi said...

A facebookon már hódolatomat tettem. :) Itt is ugyanolyan csodás! :) Enyém meg a fekete-fehér gyűrű lesz, remélem... :)

Mamievette said...

Bravo c'est superbe, mamievette

Virtudes said...

Preciosa tu cajita. Un saludo.

Mo' said...

bello!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Carin said...

beautiful tin Nina !!!

Moreen said...

Love your tin Nina it's gorgeous and your finishing is superb.

cerato said...

It´s so cute. Beautiful tin and beautiful rings

Ledorka said...

Hú, de irigykedek most Jutkára... :)) gyönyörű ez a doboz!

Zlata said...

So cute little sheep! Great summer gift! :)

Azalée said...

ooooh Nina ta tin box est merveilleuse, j'adore le petit mouton :o)
gros bisous d'Azalée ♥

Vaida said...

Great box! The sheep is so cutem- and the finish... bravo!

- said...

Hermoso... visitar tu espacio, además de ser agradable para la vista, es muy inspirador.

Emese said...

Gyönyörű Tralabaridobozt készítettél, nagyon tetszik! (nekem is megvan a mintája a párjával és vár a sorára h meghimezzem : ) )

Julia said...

Nina - it's beautiful, I love it!!:0)

Violet said...

I love it!! That little sheep is adorable:))

Great finish:)

(((Hugs)))
Violet

Michelle S. said...

How cute is that! Beautiful finishing as always!
Hugs,
Michelle

Dovilė said...

so cute, beautiful box:)

Reyes ♥El telar de mi abuela♥ said...

El trabajo es muy bonito.Me encanta. También lo estoy haciendo.
Enhorabuena.
Besos desde Tenerife.

Melanie said...

Super adorable!!! :)

Mavi. said...

Que caja más bonita. El bordado precioso.

Mavi.

enza said...

:):):):) Wow, .... wonderful!!!! Enza xxx

Heureuse said...

It's wonderful!
Good job!!!

Unknown said...

Aranyos a minta,a kivitelezés zseniális!A gyurmából készült gombostűk is ügyesek.De hol a gyűrű?
Bea

Ildibildi said...

Tiszta irigy vagyok ám. Nagyon tuti ez a doboz!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online