August 25, 2008

BC SAL - The Red Thread 7.

Jól elmaradt a lelkesedés, valahogy mintha mindenkinél alábbhagyott volna a Bent Creek SAL-ok utáni vágy...
Kicsit nálam is pihent mindkettő, egyelőre úgy gondolom, ezt feltétlenül szeretném decembernél hamarabb befejezni.
Meglátjuk, a másikkal hogyan sikerül, ugyanis ahhoz július óta nem nyúltam még most sem. Majd.

Közben ami jó hír, hogy 3 karácsonyi ajándékom már kész, igaz csak a hímzés része, de megnyugtató látvány :)
It was in time already to stitch these nice SALs, I think everybody has a lower enthusiasm now just visit the Snappers SAL blog... Lot of members' work are missing... Mine too :(
Now I show you my Red Thread SAL. I wanna finish this one before the end of this year.

I'm late with the Snappers SAL.

The good news are I have finished 3 gifts for Xmas :)
I mean finished the stiching but I feel good myself when I see those works :)

3 comments:

Dora said...

Nagyon jó lett! Tetszik!

Nina said...

Köszi :)

Lorix said...

A két BC Sal közül nekem ez tetszik jobban, ötletes nagyon ez a "vörös fonal". Kíváncsi vagyok a teljes képre, de látom már nem sokáig kell várnom :)

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online